مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: پروژه‌های اشتغال‌زایی با رویکرد توسعه گردشگری و توریسم ورزشی در استان اردبیل حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ایوب بهتاج در جلسه بررسی طرح‌ها و پروژه‌های اشتغال‌زا با رویکرد توسعه گردشگری و توریسم ورزشی در اردبیل اظهار داشت: پروژه‌های اشتغال‌زایی با رویکرد توسعه گردشگری و توریسم ورزشی در استان اردبیل حمایت می‌شود که در این زمینه مسئولان نیز حمایت همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

وی افزود: ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در راستای توسعه گردشگری ورزشی نیز به عنوان یک اصل اساسی و مهم مبنای کار قرار گرفته که امیدواریم برای دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری پیشگام باشیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه ورزشی دارد که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان گام‌های مناسبی در این زمینه برداشت که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به قله سبلان و دریاچه شورابیل اشاره کرد که هر کدام به تنهایی قابلیت‌های قابل توجهی در این زمینه دارند.

بهتاج بیان کرد: همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرای مربوطه نیز در این زمینه امری لازم و ضروری است که امیدواریم با تعاملا و پیگیری‌های انجام یافته با معضل بیکاری مقابله کرده و حوزه گردشگری و توریسم ورزشی را به جایگاه ویژه‌ای که در استان باید داشته باشد برسانیم.

مسئول طرح تکاپوی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح تکاپو به عنوان یک طرح ملی برای حمایت از اشتغال‌زایی تاکنون توانسته بسیار موفق عمل کند که در بخش گردشگری و ورزشی نیز نیازمند اجرای این طرح به طور مناسب هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای اشتغال‌زایی دست یابیم.

محمدی افزود: برای اجرای این طرح در حدود 20 میلیارد اعتبار تخصیص داد شده است که در حوزه‌های مختلف اجرا شده و اولویت این طرح در حوزه‌هایی همچون حفاظت از محیط زیست، کاهش مهاجرت جوانان، اتصال به زنجیره ارزشی جهان، توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه شهر مد نظر است که باید مورد توجه واقع شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =