معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انتخاب کارگزار خدمات رسانه‌ای در حوزه بین‌المللی، بسته حمایت از صادرات شرکت‌های دانش بنیان را ارتقا داد.

به گزارش خبرانلاین، در راستای سیاست راهبردی "اقتصاد مقاومتی" و اهداف سند چشم انداز ایران 1404، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آن دسته شرکت‌های دانش‌بنیان که به صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی خود اولویت دهند، حمایت ویژه بعمل می‌آورد.


به همین منظور، گروه رسانه‌ای ایران فرانت پیج (ifpnews) پس از عبور موفقیت‌آمیز از مرحله ارزیابی کارشناسی و آزمون عملی، به عنوان کارگزار خدمات اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری انتخاب و به عضویت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری درآمد.


IFPnews وبسایتی 4 زبانه و فعال در عرصه بین‌المللی است که در سال 1393 پس از اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران آغاز به کار کرد و با ترجمه و نشر گزیده‌ای از اهم مطالب مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های فارسی زبان، در قامت پل ارتباط رسانه‌های ایرانی با جامعه جهانی، ظاهر شد. همزمان، با رویکرد کمک به صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی، بانک اطلاعات مشاغلifpdirectory.com را برای معرفی شرکت‌های ایرانی به بازار جهانی ، به بسته خبری تحلیلی خود افزود.


امروز حوزه‌های سیاست و فرهنگ با اقتصاد و بازرگانی در هم آمیخته و حضور موفق در عرصه صادرات، مقدمتاً مستلزم بسترسازی عمومی و اجتماعی برای خرید کالا و خدمات یک کشور است؛ با این نگاه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بررسی امکانات رسانه‌ای کشور پرداخت و مناسب‌ترین گزینه برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان را IFPnews دانست که از یک سو در مسیر مقابله با ایران هراسی گام بر می‌دارد و از سوی دیگر، امکانات و تجربه لازم برای معرفی تولیدات داخلی در بازار فرامرزی را دارا است. انتظار می‌رود با قرار گرفتن این رسانه در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه خرید و بویژه مصرف کالا و خدمات ایرانی در جوامع هدف، بیش از پیش مهیا گردد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =