مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ۲۲ نیروی امدادی اورژانس به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غفور راستین اظهار داشت: هشت خودروی آمبولانس با تجهیزات کامل و ۱۶ نفر نیرو از اصفهان به این مناطق اعزام شدند و درحال حاضر مشغول امدادرسانی به مصدومان هستند.

وی تصریح کرد: ۶۰ نیروی پرستاری و متخصص جراحی، ارتوپدی، داخلی و طب اورژانس نیز از اصفهان برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به کرمانشاه اعزام شده اند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: درحال حاضر، در حال انتقال یک خودروی پشتیبان به مناطق زلزله زده هستیم تا نیازهای تجهیزاتی و خوراکی نیروهای اعزام شده را برای چند روز تامین کند.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری در استان کرمانشاه، فوریت‌های پزشکی استان اصفهان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه چهار نفر از نیروهای تکنسین و کارشناس فوریت‌های پزشکی خود را جهت امدادرسانی به مجروحان مناطق زلزله زده اعزام کرد.

راستین همچنین از بازگشت نیروهای اعزامی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مرز مهران پس از ۲۰ روز خبر داد و اضافه کرد: نیروهای اعزامی فوریت‌های پزشکی این استان به مرز مهران پس از ۲۰ روز خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی و کربلای معلی در حال بازگشت به اصفهان هستند.

وی اضافه کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) و انجام مراسم بزرگ پیاده‌روی زائران به سمت کربلای معلی، اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس به همراه ۳۰ نفر نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی، یک خودروی پشتیبان با دو نیرو، یک دستگاه خودروی ارتباطات به همراه سه نیرو و یک تعمیرگاه سیار با سه نفر نیرو را برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی این مراسم بزرگ به مرز خسروی اعزام کرد.

وی افزود: واحدهای اعزامی به مدت ۱۰ روز در مرز خسروی مستقر شدند اما به دنبال بازنشدن این مرز، با هماهنگی انجام شده به مرز مهران منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: واحدهای مستقر در مرز مهران، مصدومان، امدادخواهان و زائران نیازمند به خدمات درمانی را ضمن انجام اقدامات فوریت‌های پزشکی برای آنها، درصورت نیاز به بیمارستان‌های مهران و ایلام منتقل کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیروهای اعزامی پس از ۲۰ روز خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی و کربلای معلی در حال بازگشت به اصفهان هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =