ایران نوشت:چند روز قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از حمل جسد آویزان برخودروی پژو خبر داد.

او گفت: «در حال عبور از خیابان کارگرشمالی بودم که متوجه شدم دست انسانی ازصندوق عقب یک خودروی 206 بیرون افتاده است. راننده هم بدون اینکه متوجه باشد درحرکت است.»بلافاصله شماره پلاک خودروی اعلام شده به پلیس 110 اعلام شد.تا اینکه پس ازبررسی‌های لازم راننده خودرو شناسایی و به اداره آگاهی احضار شد.


 کوروش- مهندس34 ساله- صبح دیروز پس از انتقال به دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت.او مدعی شد دستی که از صندوق عقب خودرواش بیرون بوده، مصنوعی است و هدیه جشن هالووین است که خواهرش برای او از خارج فرستاده است. پس ازبررسی‌های لازم و پیدا شدن دست مصنوعی، موضوع جنایت منتفی شد.


کوروش، که فوق لیسانس مدیریت دارد و در یک شرکت بازرگانی کار می‌کند  جزئیات ماجرا را تشریح کرد.
ماجرای دست آویزان ازماشین چه بود؟ هدیه هالووین بود که خواهرم از کانادا برایم فرستاده بود. یکی از اقوامم تازه از کانادا آمده بود و خواهرم یک سری سوغاتی برایم فرستاده بود.ازجمله دست مصنوعی دردسرساز.
چرا دست را از صندوق عقب خودروات آویزان کرده بودی؟ برای تفریح. من عاشق کارهای هیجان انگیزو شوخی هستم. به‌همین خاطر همیشه سر به سر دوستانم می‌گذارم. آن روزهم دست را داخل صندوق عقب ماشینم گذاشتم و برای دیدن دوستانم به محل قدیمی‌مان رفتم تا آنها را بترسانم وشوخی کنیم وبخندیم. اما هرگز فکر نمی‌کردم گرفتار یک ماجرای جنایی شوم.البته قبول دارم که دست خیلی طبیعی درست شده و اگرهر کسی از دور آن را ببیند یک درصد هم احتمال نمی‌دهد که دست انسان نباشد. اما جنس آن از اسفنج و پارچه است.
تحصیلاتت چقدر است؟ فوق لیسانس دارم و مدیر فروش یک شرکت تجاری معروف هستم.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
    7 5
    اینم از فوق لیسانسای مملکت.