نماینده رشت در نطق امروز خود از صداوسیما گلایه کرد که همزمان با روز عزای عمومی برای سانحه سانچی حتی از یک نوار مشکی کنار تصاویر خود استفاده نکرد.

به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده عضو فراکسیون مستقلین مجلس، با بیان اینکه دولت چین در خاموش کردن آتش کوتاهی کرد و اراده ای در این زمینه نداشت، گفت: اگر دولت اراده ای برای برخورد با چین ندارد، مردم ورود کنند و با تحریم کالاهای چینی با این دولت برخورد کنند. به گفته وی، کسانی که اینگونه جانشان را از دست می دهند، باید شهید محسوب شوند.

وی با بیان اینکه سالگرد مرحوم هاشمی رفسنجانی در نهایت قربت و مظلومیت از سوی خانواده اش برگزار شد، افزود: انتظار می رفت حاکمیت برای مردی که همه وجودش برای انقلاب بود، سنگ تمام می گذاشت.

نماینده رشت با اشاره به اینکه مردم ایران اخیرا نسبت به برخی کاستی ها اعتراضاتی داشتند که متاسفانه با آنها برخورد مناسبی نشد، ادامه داد: معترضین نه خس و خاشاک بودند نه آشغال. البته منافقین بعدها به این اعتراضات ورود کرده و بخش هایی از ارکان نظام از جمله رهبری و سردار سلیمانی مورد ظلم واقع شدند. باید با جوانان و دانشجویانی که با توجه به اقتضائات سنی وارد این موضوعات شدند، با رافت اسلامی برخورد شود.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه همه باید مالیات بدهند، افزود: معافیت های مالیات که مربوط به زمان خودش بوده است باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.

او در پایان نطقش گفت: از دولت انتظار داریم مطالبات بازنشستگان و خاندان شهدا را پرداخت کند. مگر پدران و مادران آنها چند سال دیگر مهمان ما هستند که حق پرستاری آنها پرداخت نمی شود. همچنین دولت برای تنش کم آبی اقدام کند.

به گفته نماینده رشت اگرچه واردات برنج ممنوع است، اما برنج کامیون کامیون وارد کشور می شود و کشاورز بیچاره در شرف برشکستگی است. لااقل بگذاریم قطعاتی از زمین هایشان را به فروش برسانند که بدهکار نشوند.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    0 0
    عزیزم چی رو تحریم کنیم یه حرفی میزنی همینجوری وقتی چوب بستنی رو هم از چین وارد میکنیم چی رو میخوایم تحریم کنیم به جای این حرکت های من درآوردیتون اگه عرضه دارین جلوی واردات کالاهای بی کیفیت رو بگیرین
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    0 0
    زمین خواری داره غوغا میکنه اقای نماینده. چرا جلوگیری نمیکنی؟ نه جنگل حریم داره نه زمین زراعی................
  • کی هان IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    5 5
    جناب اقای نماینده شبکه های اونوری مال صداو سیما نیست که نوار مشکی بزنه...شبکه داخلی نگاه کن