سرپرست تیم ملی می گوید با لغو ماموریتش توسط وزارت ورزش باید به وزارتخانه برگردد.

 

ایسنا نوشت: امیر خوشخبر درباره برکناری‌اش از پست سرپرستی تیم ‌ملی والیبال ، گفت:« نامه‌ای از وزارت ورزش و جوانان به دست من رسیده و خواسته‌اند تا فورا به وزارتخانه و مسئولیت خود باز گردم. شاید به قول برخی از نظر کارشناسان وزارت ورزش و جوانان عامل رواج بازیکن سالاری و یا مشکلات دیگر من بوده‌ام که باید در‌ این رابطه صحبت کنیم. من سعی می‌کنم مروری بر فعالیتهایم داشته باشم و آنچه که لازم است را به وزارتخانه ارائه دهم.»

او درباره این که این اقدام فدراسیون یک کارت زرد است یا واقعا تصمیم به برکناری او دارند نیز، گفت: کارت زرد زمانی است که تذکر کوچکی بدهند، اما این که وزارت ورزش و جوانان نامه کتبی داده و خواسته تا در اسرع وقت به مسئولیتم در آنجا برگردم کارت زرد نیست. خیلی شایعات در این باره مطرح شده است، ولی معتقدم که باید حرف‌های کارشناسان وزارت ورزش و جوانان را در این باره شنید و ما هم مستندات خود را ارائه دهیم. در صورت قانع نشدن آنها، من تابع نظر وزارت ورزش و جوانان هستم و اگر دستور دهند هر جایی که لازم باشد فعالیت خواهم کرد.

سرپرست تیم ‌ملی والیبال درباره شایعه دریافت وجه مالی از محل پاداش بازیکنان، گفت:« آدم‌ها می‌توانند هر چیزی را شایعه کرده و به آن بپردازند. اگر بحث پاداش و نحوه پرداخت پاداش ها مدنظر است، بهترین مرجع برای رسیدگی امور مالی فدراسیون است. من پیشنهاد می‌کنم اگر ابهامی در این باره وجود دارد به اسلامی، خزانه‌دار فدراسیون مراجعه کنند و حتی از او شخصا می‌خواهم که همه چیز را شفاف اعلام و در صورت موافقت رییس فدراسیون در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. هیچ چیز پنهانی در این ماجرا نیست.»

خوشخبر همچنین درباره ناراحتی وزیر ورزش و جوانان از رفتار سعید معروف در جریان بازی‌های لیگ جهانی هم گفت:« این طور که من شنیده‌ام گفته‌اند که عامل برخورد معروف با وزیر ورزش و جوانان من بوده‌ام و کاپیتان تیم ‌ملی به توصیه من آن حرف‌ها را زده است. در حالی که بنده اصلا دوست نداشتم مسئولان در رختکن با بازیکنان دیدار داشته باشند و با آن جلسه کلا مخالف بودم. معتقدم رختکن محل مناسبی برای دیدار ورزشکاران با مسئولان نیست، زیرا ورزشکار با استرس بعد از مسابقه و غرور بعد از برد یا سرخوردگی بعد از باخت ممکن است حرف‌هایی بزند که خیلی درست نباشد. من خودم بیش از همه از ماجرای حرف‌های معروف در رختکن دلخور شدم و سعی کردم تا جایی که شده به بیرون درز نکند. حتی از ورود شما به رختکن (خبرنگار ایسنا) ممانعت کردم، اما این حرف‌ها پخش شد و شاید وزیر ورزش و جوانان حق داشته باشد که دلخور شود. معتقدم هر صحبتی جایی دارد و در آنجا در رختکن محل مناسبی برای سعید معروف نبود که صحبت‌هایش را مطرح کند.»

او درباره ادامه همکاری فدراسیون با کواچ، گفت: فکر می‌کنم کادرفنی به خصوص کواچ در رهبری تیم به مشکل خورد. او نتوانست چه از نظر فنی و چه از نظر روانشناسی و القای احساسات عملکرد موفقی داشته باشد. البته کواچ بیش از همه تمایل به پیروزی داشت. به نظرم کواچ سال گذشته زیر سایه ولاسکو بود و باید امسال از سایه ولاسکو بیرون آید اما نتوانست شرایط تیم ‌ملی را مدیریت کند، ولی باید کارشناسان نظر دهند. روز گذشته در جلسه‌ای با داورزنی کارشناسان با مدرک و سند گفتند که کادرفنی چه ضعف‌هایی داشت و این که چرا کیفیت بازیکنان اینقدر افت کرده بود.

خوشخبر درباره بحث بازیکن سالاری گفت:« از نظر من این بحث خیلی ریشه‌ای تر است، ولی نمی دانم چرا این مسائل در بازی‌های جا‌م جها‌نی مطرح شد. چرا قبل از آن همه ما و بازیکنان عالی و قهرمان بودیم؟ مگر می‌شود بعد از باخت همه این مسائل یک شبه رخ دهد؟ شاید به قول برخی رواج بازیکن سالاری یکی از اتهامات من باشد اما معتقدم باید در این باره صحبت کنیم و مطمئن هستم که کارشناسان و مسئولان وزارت ورزش و جوانان در این باره قانع می‌شوند.»

سرپرست تیم ‌ملی والیبال در پایان گفت:«به نظر من مجموعه عوامل در پیروزی یک تیم نقش دارند و همان عوامل در شکست تیم نیز موثر هستند. در جا‌م جها‌نی هم از پایین‌ترین سطوح فدراسیون و تا شخص اول که کواچ بود و من سرپرست و بازیکن و سایر عوامل دخیل بودیم. شاید باید کادرفنی حر‌فه‌ای‌تر عمل می‌کرد، کادر سرپرستی بهتر کار می‌کرد، فدراسیون نظارت بیشتری می داشت و بازیکنان حر‌فه‌ای تر رفتار می‌کرد‌ند، ولی به هر ترتیب مطمئن هستم که با یک شوک تیم ما می‌تواند به المپیک برود. این تیم همان است که بارها در میدان‌های بزرگ پیروزی‌های خوبی را به دست آورد. تمام تلاش فدراسیون این است که تیم ‌ملی به شرایط خوب خود باز گردد و من هر جا که باشم به تیم کمک می‌کنم تا با شادابی اولیه خود در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند.»

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    26 0
    مسخرس...بازیکنا و کادر فنی مشکل دارن,این بنده خدا رو چرا از کار برکنار کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟