نمایشگاه الکامپ زنجان با حضور دستگاه های دولتی و خصوصی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان از مدیران دستگاه های دولتی خواست برای حضور در نمایشگاه الکامپ، جدیت بیشتری داشته باشند .

به گزارش خبرآنلاین؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه قرار بود این نمایشگاه مرداد ماه سالجاری برگزار شود، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه الکامپ به ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه موکول شده است.
وی با بیان اینکه ضروری است حضور دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در این نمایشگاه تقویت شود، افزود: با اینکه برگزاری این نمایشگاه در سالجاری با دامنه و گستردگی بیشتری برنامه ریزی شده، اما شاهد استقبال ضعیف دستگاه ها و اصناف از حضور و شرکت در این نمایشگاه هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تاکید کرد: عمده دلیل عدم حضور دستگاه ها در این نمایشگاه، نداشتن اعتبارات عنوان شده؛ به گونه ای که تاکنون تنها حضور شهرداری زنجان و سازمان فنی و حرفه ای استان در این نمایشگاه ثبت شده است.
وی بر ضرورت حضور گسترده بخش خصوصی و اصناف در این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: ضروری است زمینه لازم برای حضور بخش خصوصی در این نمایشگاه انجام شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز برای ترغیب اصناف جهت حضور مناسب در این نمایشگاه، اقدامات مقتضی را انجام دهد.
نیک سرشت از ایجاد غرفه ۱۰۰ متری استانداری زنجان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: غرفه ای برای معرفی دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ زنجان ایجاد خواهد شد تا خدمات این حوزه به مردم به نمایش گذاشته شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =