ایلنا نوشت: دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: در انتخابات به سهمیه‌ها فکر نکردیم اما از خودخواهی و انحصار‌طلبی‌ها رنجیدیم و تقاضا داریم در حرکت‌های بعدی این رفتارها برقرار نباشد و منطقی‌تر عمل کنیم.

حسین کمالی در کنگره سراسری حزب کار بیان کرد: هدفی که تعقیب کردیم وحدت اصلاح‌طلبان بود که در کنار هم باشیم و باهم تصمیم‌گیری کنیم و فرهنگ اصلاح‌طلبی را در جامعه پیاده کنیم. اینطور نبود که بر اساس سهمیه ای که به ما می‌رسد و تعداد نفراتی که در لیست‌ها قرار می‌دهیم، تصمیم بگیریم بلکه تکثرگرایی، خیرخواهی برای دیگران، وحدت، هماهنگی و پیشرفت و توسعه و علم‌گرایی، دوری از حرکت‌های فردی از شاخصه‌هایی بود که به آن توجه داشتیم.

دبیرکل حزب اسلامی کار افزود: سعی کردیم در انتخابات به صورت برنامه‌ای حرکت کنیم و برنامه‌مند حرکت کردیم و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ارائه شد که در اختیار مردم قرار گرفت. در بحث شورای شهر چالش‌های شهری را ارزیابی و برای هر کدام راه حل ارائه کردیم. اگر بدانیم که چه خطراتی در شهر تهران وجود دارد، شاید شب‌ها خواب به چشم‌مان نیاید. شهر را نمی‌شود با چمن کاشتن و گل کاشتن اداره کرد. وقتی ساختمانی ۹ طبقه دچار آتش‌سوزی می‌شود و امکان مهار و اطفای حریق را نداریم یک معضل است.

کمالی بیان کرد: به سهمیه‌ها فکر نکردیم اما از خودخواهی و انحصار‌طلبی‌ها رنجیدیم و تقاضا داریم در حرکت‌های بعدی این رفتارها برقرار نباشد و منطقی‌تر عمل کنیم.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =