وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تداوم اقدامات مطلوب بنیاد گفت: طرح‌های آغاز شده تحت هیچ شرایطی نباید متوقف شود، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت ویژه از دانشنامه و دایره المعارف آذربایجان خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، سیدعباس صالحی در دیدار با هیأت مدیره بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان که در خانه تاریخی پروین اعتصامی تبریز برگزار شد، با بیان این‌که تا دو هفته آینده جلسه هیأت امنای بنیاد با حضور استانداران چهار استان شمال غرب کشور در تهران تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد گفت‌وگویی درباره سیاست‌گذاری و تصویب آئین‌نامه‌های تدوین شده صورت گیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این‌که باید چشم‌اندازی برای آینده تدوین کنیم تا به صورت هدفمند حرکت شود، خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت ویژه از دانشنامه و دایره المعارف آذربایجان خواهد داشت.
صالحی افزود: در تفاهم نامه ای که با استانداری آذربایجان شرقی منعقد شده است؛ بخشی از بندها مربوط به پروژه‌های بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان است، همچنین در بندهای دیگری که مربوط به برنامه های تبریز ٢٠١٨ است، طرح های این بنیاد مورد توجه قرار گرفته است.
وی با بیان این‌که بخش مهمی از زیرساخت گردشگری در حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: اقداماتی که تاکنون صورت گرفته مطلوب بوده و امیدواریم با توجه به اهدافی که تعریف شده است، اثرگذاری بنیاد نه تنها در منطقه شمال‌غرب بلکه در سراسر کشور مشهود باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه خواستار اولویت‌سنجی، تدوین نظام مشارکت‌سنجی و ایجاد تعلق خاطر از سوی مردم نسبت به بنیاد شد و گفت: باید مشارکت های مردمی برای جذب منابع و اندیشه های بدیع صورت گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =