ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با رئیس اسرائیل اعلام کرد، آمریکا در مبارزه با «اسلام رادیکالی» از اسرائیل حمایت می‌کند.

به گزارش سایت النشره، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با روون ریولین، رئیس اسرائیل گفت، آمریکا در مبارزه با «اسلام رادیکالی» در کنار اسرائیل است.

پنس در این دیدار تصریح کرد: به رهبران مصر و اردن ابلاغ کردیم که درهای آمریکا برای مذاکره درباره روند صلح خاورمیانه به روی فلسطینیان باز است.

وی اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا طی هفته‌های آتی جزئیات انتقال سفارت خود به قدس اشغالی را اعلام خواهد کرد. کاخ سفید جدول زمانی برای روند صلح خاورمیانه را تعیین کرده و به این بستگی دارد که کی فلسطینی‌ها به مذاکرات بازخواهند گشت.

معاون ترامپ در گفت‌وگو با ریولین تصریح کرد، امیدوار است تصمیم ترامپ درباره قدس، نشان دهنده صریح پایبندی‌های آمریکا در قبال اسرائیل باشد.

وی گفت، روابط آمریکا و تل‌آویو همواره مستحکم بوده اما در دوره ترامپ قوت بیشتری گرفته است، واشنگتن و تل‌آویو به آزادی و ارزش‌های مشترک متعهد هستند.

ششم دسامبر ترامپ قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت و دستور داد سفارت واشنگتن از تل‌آویو به این شهر اشغالی منتقل شود.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    خخخخ از همین مذاکره ها که با ایران کردین دیگه؟ عجب رویی دارن اینا