۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
Airbnb ایران متولد شد

قبل از ایجاد سایت و اپلیکیشن shab.ir، نبود فضایی مطمئن برای اجاره روزانه ویلا در سفرهای داخلی محسوس بود.

انتخاب مکان مناسب برای اسکان ، یکی از فاکتورهای مهم سفر محسوب می شود. آیا می خواهید به شهر دیگر یا روستایی دور از شهر سفر کنید؟ هتل یا خانه ای مناسب برای اسکان شما وجود دارد؟ با خستگی راه و به همراه خانواده فرصت کافی برای یافتن اقامتگاه مناسب وجود دارد؟

سایت شب، سامانه آنلاین رزور ویلا، امکانات متفاوتی را برای اجاره ویلا در شهر و یا روستای مورد نظر به شما می دهد.

مشاهده کامل تصاویر و اطلاعات به روز خانه های تایید شده، نظرات استفاده کنندگان قبلی اقامتگاه ، نظافت حرفه ای ، پشتیبانی 24 ساعته وارتباط مستقیم با میزبان ، امکاناتی هستند که "شب" برای تجربه اقامت در خانه ای مثل منزل خودتان در هرکجا ،دراختیارتان میگذارد. 

shab.ir

از طريق  سایت "شب" ، ميتوانيد با انتخاب شهر مقصد و مدت اقامت سفر، ويلاي مورد نظر خود را در شمال، يا مكان انتخابي خود را در مشهد رزرو كنيد ، یا یک آپارتمان در جزیره کیش برای سفرتان در نظر بگیرید.

اما اين بار با مبلغي كه براي يك اتاق در هتل پرداخت مي كرديد، ميتوانيد يك منزل  دربست  با تمام وسايل ، بطور كامل در اختيار داشته باشيد. گروه "شب"، در صدد فراهم كردن آرامش و راحتي هر چه بيشتر شما سفردوستان عزيز مي باشد.

یکی دیگر از مزایای سایت شب، پوشش خانه های مبله اجاره روزانه در سطح کشور است، چه اجاره ویلا در شمال

و چه  در باقی نقاط ایران، کرایه ویلا، اجاره خانه و آپارتمان های ویلایی اطراف تهران و شهرهای مختلف ایران هم اکنون قابل رزرو است.

shab.ir

 2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746822