تسنیم نوشت: رئیس اورژانس کشور گفت: با توجه به ارتباط ضعیف تلفنی مجبور شدیم از بالگرد استفاده کنیم مقداری تخریب مناطق مسکونی از نظر هوایی به ما گزارش دادند.

پیرحسین کولیوند با اشاره به زلزله 6 ریشتری و پس لرزه های بعدی آن اظهار داشت: به محض اطلاع از وقوع زلزله نیروها به حالت آماده‌باش هستند.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: با توجه به ارتباط ضعیف تلفنی مجبور شدیم از بالگرد استفاده کنیم، مقداری تخریب مناطق مسکونی از نظر هوایی به ما گزارش دادند. نزدیکی محل زلزله همکاران ما رسیده‌اند و دارند کارهای اولیه رو انجام می‌دهند.

فرماندار فریمان: تنها یک مورد زیرآوارماندگی تاکنون از زلزله سفید سنگ گزارش شده است

فرماندار فریمان گفت: تنها موردی که از خسارت جانی زلزله سفید سنگ گزارش شده یک مورد زیر آوار ماندگی بوده که فرد نجات داده شده است.

محمدحسین یساقی اظهار داشت: در شهرهای سفیدسنگ و قلندرآباد تا این لحظه هنوز هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: تنها در روستاها یک مورد زیر آوارماندگی به وجود آمده که فرد از زیر آوار نجات داده شده است.

فرماندار فریمان بیان کرد: خسارات مالی در شهرهایی که نزدیک به مرکز زلزله بسیار ناچیز بوده اما در روستاها قدری تخریب منازل گزارش شده که هنوز نتایج نهایی گزارشات ارزیابی ارسال نشده است.

3 مصدوم زلزله به بیمارستان فریمان اعزام شدند

ایرنا نوشت: سرپرست اورژانس کشور گفت: تاکنون 3 مصدوم از کانون زلزله به بیمارستان فریمان اعزام شده اند اما با توجه به وسعت محل زلزله، تعداد مصدومان حتما افزایش می‌یابد.

پیرحسین کولیوند افزود: با توجه به قطع بودن تلفن،بالگرد اورژانس برای ارزیابی وسعت حادثه به کانون زلزله اعزام شده است و برآوردهای اولیه حاکی از وجود خسارات گسترده در روستاهای منطقه از جمله آب روان، کالوش و چالش شهرستان فریمان در استان خراسان رضوی است.

وی گفت: هنوز برآورد دقیقی از میزان تلفات و مصدومان زلزله امروز خراسان نداریم اما تیم‌های ارزیاب اورژانس اکنون به محل حادثه رسیده اند و به زودی ارزیابی‌های اولیه مشخص می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    3 2
    راستی چرا با وجود زلزله کلاسها زنگ اخر شیف صبح در مشهد تعطیل نشد و با خطر سر کلاس رفتیم؟