ضرورت تلاش مجموعه مدیریت شهری برای نهادینه کردن موضوع غنی سازی اوقات فراغت در جامعه

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت تلاش مجموعه مدیریت شهری برای نهادینه کردن موضوع غنی سازی اوقات فراغت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه یکی از ضروریات و موضوعات مهم شهر را اوقات فراغت و غنی سازی آن عنوان کرد و گفت: امروزه یافتن محیطی امن و ایمن برای فرزندان در خانواده ها به یک معضل تبدیل شده و نحوه غنی سازی اوقاتی که بخصوص دانش آموزان از محیط تحصیل فارغ می شوند، بسیار دشوار است.
وی با تاکید بر اهمیت به کار بستن همدلی و همصدایی میان دستگاه ها و بخش های مختلف تصمیم گیر و مجری در این زمینه، از مسئولان خواست با ارائه تعریفی دقیق و تخصصی از موضوع اوقات فراغت، راهکارهای مرتبط را با همکاری دستگاه های موثر ارائه دهد.
فیروزگاه، لزوم این همکاری را استفاده از توانمندی هایی دانست که در هر یک از این دستگاه ها و بخش ها وجود دارد و اضافه کرد: برای مثال امکان بهره گیری از مربیان ورزشی برجسته و کاربلد در اداره کل ورزش یا جذب اساتید اخلاق از امور مساجد و نظایر آن وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها به خوبی بهره برداری کرد.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه بخشی از این همدلی و تعامل در فضاهای مجازی صورت گرفته است، بهره گیری مثبت از این فضا را اقدامی شایسته برشمرد که در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری برای انتقال مفاهیم و محتواهای دینی، ارزشی، اخلاقی و انسانی در تقابل با سم پاشی های دشمن در این محیط صورت گرفته است.
این مسئول در ادامه به بیان برخی مشکلات فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی در شهر پرداخت و اذعان داشت: با توجه به فاصله عمیق اعتقادی که میان نسل امروز و نسل های گذشته ایجاد شده، یکی از موضوعاتی که لازم است با دقت و توجه بسیار ویژه به آن پرداخته شود تقویت باورهای دینی در اقشار مختلف اجتماعی است . باید بکوشیم با آسیب شناسی در این حوزه، نیاز فکری و اعتقادی جوانان را تامین و اندیشه و ذهن آنها را در خصوص موضوعات دینی، فربه و بارور نماییم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =