سامانه خط زندگی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

مرکز ملی خط زندگی نخستین سامانه خدمات هماهنگ و یکپارچه ویژه سالمندان در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، داريوش عباس زاده مدير مسئول مرکز خط زندگي استان آذربايجان شرقي گفت: اين سامانه ملي براي تسهيل زندگي سالمندان و استقلال فردي آنان ايجاد شده است.

مسئول خط زندگي تبريز گفت : خط زندگي استان اذربايجان شرقي همزمان با هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و افتتاح دفاتر مشهد و زنجان این سامانه اغاز به کار کرد.

وي گفت: درحال حاضر حدود 100 مرکز خدماتي و تخصصي در اين استان با اين سامانه همکاري دارند.

عباس زاده با اشاره به اينکه در اين مرکز معرفي، هماهنگي با مراکز خدماتي و تخصصي و نظارت در اين سامانه بطور رایگان انجام مي شود گفت: نظارت بر عملکرد خدمات نيز از جمله راهکارهاي اين مرکز براي ارائه خدمات مناسب به سالمندان است.

وي با اشاره به سفر مسافران سالمند گفت: اين سامانه آماده انجام هماهنگي خدمات درماني، تخصصي و رفاهي با شرايط بسيار مناسب به سالمندان است تا آنها سفری بدون دغدغه و نگرانی را تجربه کنند.

داریوش عباس زاده با اشاره به اينکه اين مرکز از سال 90 در تهران درحال فعاليت است، گفت: اين سامانه با هماهنگي مرکز ملي خط زندگي تهران در تبريز شروع به فعاليت کرده است.

مدير مسئول خط زندگي استان آذربايجان شرقي گفت: تمام خدمات براساس استانداردها و معيارهاي علمي، عملي و پژوهشي ارائه خواهد شد.

عباس زاده از همه کارشناسان، متخصصين و صاحبان انديشه در بخش خدمات به جامعه سالمندي دعوت کرد با اين مرکز همکاري داشته باشند.

وي با اشاره به فعاليت شبانه روزي اين مرکز در تهران گفت: در مرحله بعدي اين مرکز در تبريز نيز به صورت شبانه روزي فعاليت خواهد کرد.

مسئول خط زندگی استان آذربایجان شرقی در زمینه تسهیل امور مربوط به بیمارانی که از شهرستانها و روستاهای استان و استان های همجوار بخصوص آذربایجان غربی و کردستان به تبریز مراجعه می کنند،تاکید کرد که این سامانه می تواند نسبت به هماهنگی با مراکز پزشکی - درمانی قبل از مراجعه این عزیزان اقدام نماید.

وي گفت : افراد مي توانند براي تماس با اين مرکز با خط تلفن سراسري 4327-021 و تلفن 5518589-0413 تماس بگيرند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =