تغییرات رادیکالی هوم پیج گوگل که از ۱۹۹۶ بدین سو بی‌سابقه است

گوگل که معروف به داشتن صفحه ساده و بی غل و غش بوده، قصد تغییرات بنیادین در هوم پیج خود کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، این تغییرات که از سال 1996 بدین سو بی سابقه توصیف شده، بر اساس علایق کاربر تعریف شده و هم پیج از یک کاربر به کاربر بعدی تغییر چهره می دهد.

فیدهای تعریف شده در هو پیج هر کاربر بر اساس اطلاعات شخصی کاربر تعیین می شود که نمونه ای از آن روی گوشی های نکسوس و پیکسل دیده می شود و قرار است جنبه همگانی پیدا کرده و نسخه های دسکتاپ را نیز در بر گیرد.

الگوریتم پیشرفته یادگیری ماشین روی Google Now نوشته شده و به زودی روی همه اپ‌ها و از جمله هوم پیج گوگل اعمال می‌شود.

«تاکور» قائم مقام مهندسی گوگل در این باره گفت برجسته کردن اخبار ورزشی، اخبار مهم بر اساس سلیقه کاربر، ویدئوهای تعیین شده، موسیقی های جدید و آخرین اخبار در هوم پیج گوگل ظاهر خواهد شد.

کاربران تاپیک‌ها را به طور مستقیم از روی نتایج جستجو دنبال کرده و سلبریتی‌ها، مسائل ورزشی، موسیقی و فیلم‌های مورد علاقه به صورت فید، لیست شده و بر اساس سلیقه کاربر و دستورات صوتی دیجیتال به طور متناوب به روزرسانی می‌شوند.

در حال حاضر این سیاست جدید برای کاربران آمریکایی اعمال شده و سایر کاربران از هفته‌های آینده به این قابلیت اینتراکتیو دسترسی پیدا می‌کنند.

بین سال‌های 2005 تا 2013 سرویس iGoogle خدمات مشابهی را به کاربران ارائه کرده و سپس خاموش شد. حالا بر اساس تجربیات ناشی از این سرویس، شخصی سازی هوم پیج مدرن تر شده و مدیران گوگل امیدوارند مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =