اجرای ۶ پروژه اقتصاد مقاومتی، در شهرستان ماهنشان

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه دولت برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی عزم جدی دارد، افزود: در سال جاری در شهرستان ماهنشان 6 پروژه اقتصاد مقاومتی تعریف و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 219 میلیون تومان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مجتبی نوری در جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان اظهار کرد: در سال جاری بیش از 430 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مختلف برای اجرای 117 پروژه توسط 34 دستگاه در شهرستان ماهنشان در نظر گرفته شده، که در برخی از منابع از جمله 3% نفت، رشدی معادل 190% و در مجموع اعتبارات در مقایسه با سال گذشته رشدی در حدود 60% را شاهد هستیم.
وی وحدت و همدلی برای اجرای هرچه مطلوب تر اولویت های دولت یعنی مسئله اشتغال و مسائل اقتصادی را ضروری دانست و در ادامه به بخشی از مهمترین توفیقات دولت تدبیر و امید طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: کنترل تورم، ایجاد ثبات و آرامش در بازار، تنش‌ها زدایی در عرصه بین المللی، صیانت از حقوق هسته ای،گازرسانی به بیش از ۷۵ روستا در شهرستان ماهنشان، اجرای ۲۶ پروژه بهداشتی ودرمانی با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان واجرای طرح تحول نظام سلامت، تنها بخشی از اقدامات دولت در این شهرستان می باشد.
نوری در ادامه با بیان اینکه شهرستان ماهنشان ظرفیت های بالایی در بخش های کشاورزی، گردشگری و معدنی دارد، خاطر نشان کرد: ضروری است؛ با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم به منظور جلب و جذب سرمایه گذاران، وضعیت بالقوه ی این ظرفیت ها را به بالفعل تبدیل کنیم.
وی یاد آور شد: باپیگیری های انجام شده نسبت به جذب سرمایه گذار برای احداث دو واحد سیلوی 40 و 10 هزار تنی در سطح شهرستان اقدام شده، که عملیات احداث این سیلو ها در حال انجام می باشد که امیدواریم با تکمیل این پروژه ها شاهد خرید تضمینی گندم کشاورزان عزیز و ذخیره سازی گندم در سیلو های شهرستان باشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =