بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محورهای ارتباطی استان

معاون حقوقی ، امور مجلس و امور هماهنگی استانهای وزارت راه و شهرسازی در سفر خود به مازندران از عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه شدن محور ارتباطی سوادکوه و چند پروژه راهسازی در سطح استان بازدید نمود.

به گزارش خبرآنلاین مازندران ، عليرضا محفوظي در اين بازديد ضمن قدرداني از اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء و تعريض در سطح محورهاي مازندران عنوان نمود : خوشبختانه با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در راههاي اين استان اقدامات در خور توجه اي در زمينه تعريض و چهار خطه شدن تمامي محورهاي اصلي و شرياني استان در دست اجراست.

وي در ادامه ضمن تاکید به توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به محور سوادکوه یادآور شد : با بهره برداری از دو تونل (حدفاصل پل سفید به شیرگاه ) در ایام نوروز 96 و با حذف نقاط پرخطر انتظار میرود شاهد ترددی ایمن و روان به همراه کاهش ترافیک جاده ای و کاهش تصادفات در این حوزه باشیم .

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد انشااله با نگاه ويژه دولت كريمه و پيگيري هاي نمايندگان محترم مر كز استان اعتبارات لازم برای تعریض باقیمانده مسیر و اتمام بخش کوچکی از این محور تخصیص داده شود تا از اين طريق بتوان شاهد ترددي سهل و ايمن در سطح اين محور ارتباطي باشيم .

معاون وزير راه و شهرسازي به نقش تاثیرگذار محور مذكور در جهت جذب گردشگر و مسافر اشاره و تصريح نمود : با توجه به اينكه اين محور یکی از شریان های ارتباطی مهم پایتخت کشور به مرکز استان است و با توجه به طبیعت بکر و زیبای منطقه مي تواند عامل مهمي براي جذب گردشگر و مسافراني باشد كه به اين بخش از کشور سفر می کنند .

شایان ذکر است محور سوادکوه از رودهن تا قائمشهر که حدود 187 کیلومتر است تا کنون بیش از 184 کیلومتر به صورت چهار خطه شده است. همچنین در این محور برای جلوگیری از حوادث ناشی از سقوط سنگ تاکنون 3 تونل ساخته شده است .

گفتني است در اين بازديد محمود ذوالفقاری سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان و برخی از مسولین استانی و شهرستانی نيز حضور داشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =