تسنیم نوشت: حزب‌الله لبنان ضمن تبریک پیروزی ملت فلسطین علیه اشغالگران، تاکید کرد که تنها راه آزادسازی سرزمین و بازپس‌گیری مقدسات است.

به گزارش المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای پیروزی ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی را که در نتیجه مجبور شدن این رژیم به لغو همه اقدامات ظالمانه خود علیه مسجدالاقصی محقق شد تبریک گفت.

حزب‌الله در این بیانیه تاکید کرد که این پیروزی نتیجه مقاومت ملت فلسطین و جانفشانی‌های آن‌ها در راه محافظت از مسجدالاقصی است.

حزب‌الله افزود: این پیروزی تاکید می‌کند که مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمین و بازپس‌گیری مقدسات است.

هزاران شهروند فلسطینی لحظاتی پیش برای اولین بار از دو هفته قبل تاکنون موفق شدند وارد مسجدالاقصی شوند.

با وجود تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای جلوگیری از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی، آن‌ها وارد صحن‌های این مسجد مقدس شده و نماز عصر را به جا آوردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد پنج شنبه پل ها و موانع آهنی در مقابل باب الاسباط در اطراف مسجد الاقصی را برداشتند و به دنبال آن علما و روحانیون قدس اشغالی از مردم خواستند که برای ادای نماز وارد مسجدالاقصی شوند.

از زمان انجام عملیات استشهادی اخیر در مسجدالاقصی، رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرد و با نصب گیت‌های الکترونیکی مانع از ورود شهروندان فلسطینی شد.

در پی این اقدام، علما و روحانیون قدس اشغالی از مردم خواستند که تا زمانی که رژیم صهیونیستی این موانع را برندارد، از ورود به مسجدالاقصی خود داری کنند.روز گذشته مناطق مختلف قدس اشغالی صحنه جشن و سرور فلسطینی‌ها در پی برچیده شدن موانع آهنی و دوربین ها، بود.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =