تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی ،افزایش قابل توجهی داشته است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در چهار سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و در رده بندی انجام شده ، جزء چند استان برتر کشور هستیم.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی که امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان، بازماندگان و از کارافتادگان تامین اجتماعی استان سخن می گفت ، با تاکید بر این مطلب گفت: در زمینه ارتقای هتلینگ بیمارستانی نیز اقدامات زیادی انجام شده و این طرح در شهرهای اراک و ساوه به اتمام رسیده و در شهرستان شازند نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

بابک عدلی با اشاره به انجام 4 میلیون و 700 هزار بار مراجعه در مراکز سرپایی در سال گذشته افزود: خدمات درمانی تامین اجتماعی استان از طریق سه مرکز بیمارستانی در شهرستان های اراک، ساوه و شازند و 7 مرکز سرپایی ارائه می شود که از این تعداد ، سه مرکز سرپایی در سه سال گذشته احداث و راه اندازی شده است.

وی افتتاح اورژانس جدید بیمارستان های اراک و ساوه ، خرید تجهیزات دیجیتال رادیولوژی و اتاق عمل را از جمله اقدامات صورت گرفته در بخش درمان عنوان نمود که باعث شده ضریب اشغال تخت از 50 به 85 درصد در شرایط فعلی برسد.

عدلی بر این نکته که با توجه به ارتقای تجهیزات در بخش های مختلف ، انتظار همگرایی بیشتر در زمینه ماندگاری و حضور پزشکان متخصص را داریم تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم روزی برسد که مراکز درمان مستقیم تامین اجتماعی در همه شهرهای استان احداث شوند و خدمات مناسب و شایسته ای در بخش های مختلف به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان ارائه شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از همکاری و تعامل دو نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و رفع مشکلات موجود در دو بخش درمان و بیمه ای تامین اجتماعی که با تشکیل اتاق های فکر و بهره گیری از نظرات کارشناسی به این بخش توجه دارند هم تقدیر و تشکر نمود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =