شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور با 40 سال سابقه، پیشرو صنایع روشنایی در ایران

کارخانة مازی‌نور با 60،000 متر مربع مساحت و با زیربنایی حدود 12،000 متر مربع، از بخش‌های متعددی تشکیل شده که بیش از 800 نفر در آن فعالیت می‌کنند.



اين بخش‌ها عبارتند از:

تحقيق و توسعه، طراحي، قالبسازي، برنامه‌ريزي توليد، دايكاست، تزريق پلاستيك، فلزكاري، شستشو، رنگ، خطوط متعدد مونتاژ، كنترل كيفيت، تضمين كيفيت و طرح و برنامه، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، مارکتينگ، فروش داخلي، فروش خارجي، خدمات پس از فروش، خريد داخلي، خريد خارجي و مديريت منابع انساني.

آنچه باعث بقا و پيشرفت يك واحد تولیـدی مي‌شود، پويایي و قابليّـت انطباق آن با روند رشد و پيشرفت جهاني است. شركت صنايع روشنایي مازي‌نـور در طـول حيات چهـل ساله‌اش به سهم خـود كوشيـده است تا اين چنين به سوي جهان صنعـت روشنایي ره‌پويد. همونـدي نيروي انساني و كارآمد اين شركت نيز ياري دهندة او در رسيدن به مقصودي بوده است كه مشتريان نوجو آن را مي‌جويند: راهنمایی مشتریان برای انتخاب مجموعه‌ای از نیازمندی‌های آنها در روشنایی مدرن و با عرضـه بهترین کیفیت، قیمت و خدمات.

اميدواريم كه با همراهي شما عزيزان، بتوانيم به صنعت روشنايي كشور ايران عزيزمان بيش از پيش خدمـت کنیم.

محصولات مازي‌نور شامل چراغ‌هايي با كاربردهاي اداري، تجاري، تزئيني، صنعتي، ضد انفجار و فضاي آزاد است. اين شركت به عنوان اولين توليد كننده چراغ‌هاي ضدانفجار در ايران موفق شده با دريافت گواهينامه از TÜV آلمان، اين چراغ‌ها را تحت ليسانس شركت آلماني آدولف شوخ (Schuch, GmbH) توليد كند. ضمناً واحد تحقيق و توسعة مازي‌نور با آزمايشگاه‌هاي پيشرفته و تجهيزات دقيق و مدرن، مسئوليت منطبق‌سازی چراغ‌ها را با استاندارد‌های مربوطه بر عهده دارد و گواهينامه‌هاي انطباق با استاندارد  IEC60598 از VDE و مارک ENEC از DEKRA اخذ گردیده است.

شركت مازي‌نور با درك اين واقعيت كه روش‌هاي نوين مديريت، نياز امروزي صنايع كشور است و اجراي سيستم مديريت كيفيت و بهبود مستمر براي تطبيق با پيشرفته ترين دستاوردهاي علمي- فني اهميت بسيار دارد، از سيستم ايزو 9001 و 2008 به عنوان ابزار و الگو استفاده كرده و در فعاليت‌هاي خويش همواره منطبق با این استاندارد عمل مي‌كند. به همين دليل نه فقط در بازار داخلي بلكه در صادرات محصولات خود نيز موفق بوده و به پاس اين موفقيت‌ها، در سال‌هاي 1374، 1378، 1382، 1384، 1385 ،1388، 1389، 1390، 1391 و 1394به دريافت لوح تقدير، به عنوان واحد صادراتي نمونه و همچنين واحد صنعتي نمونة كشور از وزارت صنايع و رياست محترم جمهوري اسلامي ايران مفتخر گرديد. مازی‌نور در سال 1388 نيز، به عنوان حامي حقوق مصرف‌كننده، به دريافت لوح تقدير از سازمان حمايت از حقوق مصرف‌كننده مفتخر شد.

وب سايت مازي نور: www.mazinoor.ir

خدمات پس از فروش : 02185575

مسابقه عكاسي همراهان مازي نور، به مناسبت ۴۰ سالگي مازي نور

مسابقه عکاسی همراهان مازی نور بمنظور دعوت عمومی برای ارسال آثار عکاسی از محصولات صنایع روشنایی مازی نور طراحی شده است.
در این مسابقه که به مناسبت چهل سالگی مازی نور برگزار می شود به ۳ اثر از آثار ارسالی جوایز نفيسي اهدا خواهد شد.

ارسال تصاویر  از طريق:
ایمیل: info.marketing@mazinoor.com
ID  تلگرام مارکتینگ مازی نور: @Mazinoor_Marketing

براي كسب اطلاعات بيشتر به لينك زير مراجعه نماييد.

http://www.mazinoor.ir/about/photography/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727489