یک نشریه استرالیایی از کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی آنگه پوستک‌اوغلو در تیم ملی فوتبال استرالیا یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آنگه پوستک‌اوغلو که تیم ملی فوتبال استرالیا را پس از کش‌وقوس‌های فراوان به جام جهانی 2018 روسیه رساند، از سمت خود استعفا کرد و گفت: این افتخار بزرگی برای من بود که سرمربی استرالیا بودم. شاید رفتن من پیش‌بینی نشده بود، اما به نظرم در زمان مناسب تصمیم درستی گرفته‌ام.

سایت روزنامه استرالیایی «سیدنی مورنینگ هرالد» در گزارشی از کارلوس کی‌روش سرمربی ایران، گراهام آرنولد سرمربی سیدنی اف‌سی، آنته میلیکیک دستیار پوستک‌اوغلو، کوین موسکات سرمربی ملبورت ویکتوری و جان آلویسی سرمربی بریزبین رور به عنوان پنج گزینه جانشینی پوستک‌اوغلو یاد کرده است.

این سایت در مورد سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت: تیم ملی ایران زیرنظر کی‌روش تغییرشکل سریعی را تجربه کرده و تبدیل به تیم اول آسیا در رده‌بندی فیفا شده و بدون متحمل شدن شکست و ارائه فوتبالی هوشمندانه جواز حضور در مرحله پایانی جام جهانی 2018 روسیه را کسب کرده است. دستیار پیشین سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد رابطه خیلی خوبی با فدراسیون فوتبال ایران ندارد و خبر رسیده که علاقه‌مند به سرمربیگری تیم ملی استرالیاست، اما بعید به نظر می‌رسید این اتفاق پیش از جام جهانی روسیه بیفتد. با این حال فلسفه مربیگری عملگرای کی‌روش با برنامه فدراسیون فوتبال استرالیا مطابقت ندارد.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    12 48
    خدا کنه فدراسیون برنامه ریزی برای موندم کی روش داشته باشه... یا حداقل کی روش مربی تیم های آسیایی نشود
  • بی نام NL ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    1 10
    خوشبحالشان . قطعاً آنها قدرش را خواهند دانست .