تیم والیبال شهرداری ارومیه در اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و برخوردهای دو گانه سازمان لیگ زمین دیدار با سایپا را قبل از آغاز بازی ترک کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، تیم شهرداری ارومیه که برای دیدار با سایپا به سالن خانه والیبال رفته بود در اعتراض به رای کمیته انضباطی سازمان لیگ فدراسیون والیبال در مورد جنجال های دیدار با پیکان زمین دیدار را ترک کرد.

بر اساس اعلام بیژن فرج زاده سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه با توجه به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم شهرداری ارومیه در مقابل سایپا به میدان نخواهد رفت.

ظاهرا تا تعیین تکلیف دقیق نتایج آرای کمیته انضباطی دیدار نیمه تمام هفته دهم، شهرداری ارومیه در لیگ برتر حضور نخواهد داشت.

باید اتفاقات را ریشه یابی کرد

محمد شاهمیری داور دیدار شهرداری ارومیه و سایپا در گفتگو با خبرنگار شبکه شما گفت: کاپیتان تیم شهرداری ارومیه قبل از آغاز بازی از عدم حضور در زمین بازی گفت و دلیل این کار را اعتراض به آرای کمیته انضباطی عنوان کرد.
وی اضافه کرد: نتیجه بازی بدلیل امتنع تیم شهرداری باخت فنی است ولی باید بجای این اتفاقات، ریشه یابی کرد و تیمی که این همه هزینه کرده به اعتراضاتش رسیدگی شود.
داور بین المللی والیبال ایران خاطر نشان کرد: باید چراهای این اتفاقات را ببینیم و بجای برخوردهای سطحی، با توجه به بین المللی شدن والیبال ایران این وضعیت بهبود یابد.
شاهمیری گفت: در آن دیدار شهرداری ارومیه و پیکان، ناظران باید به وضعیت بازی کمک می کردند زیرا گاهی داوران نمی توانند تصمیمات کامل بگیرند.
وی افزود: نماینده ارومیه حتی در بازی های خانگی باخت داشته ولی هیچ اتفاقی نداشته و اتفاقات دیدار این تیم با پیکان باید ریشه یابی شود.
وی اضافه کرد: این نوع ترک زمین حرکتی شیک و جالب توجه بود و اولین بار چنین صحنه ای دیدم و نماینده ارومیه مرا سورپرایز کرد.
داور بین المللی والیبال اضافه کرد: رئیسه کمیته داوران و هیئت رئیسه فدراسیون باید به این وضعیت کمک می کرد.

فدراسیون فقط از تهرانی‌ها حمایت می کند

ساسان خداپرست سرمربی شهرداری ارومیه هم گفت: رای کمیته انضباطی بازی با پیکان ناعادلانه بود و چون صدای ما به جایی نمی رسید این دیدار را برگزار نکردیم.
وی افزود:با اینکه داور اول، شخص اول قضاوت کننده بازی است ولی داور آن دیدار، مقررات را اجرا نکرد.
سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: ما بهترین هوادار ایران را داریم، ضمن اینکه بعد از اعتراض و تایید اتفاقات دیدار هفته نخست بازی با گنبد و تشکیل نشدن جلسه ای و عدم حمایت فدراسیون و سازمان لیگ از تیم های شهرستانی این تصمیم را گرفتیم.

نتیجه، باخت فنی شهرداری ارومیه است

پورکاشیان ناظر دیدار شهرداری ارومیه و سایپا هم گفت: نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود سایپا خواهد بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =