برنامه های سازمان سیما منظر و فضای سبز کرج در دهه فجر بررسی شد

صبح امروز با تشکیل جلسه ای مشترک بین سازمان فرهنگی و سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همچنین سپاه مام حسن مجتبی(ع) استان البرز اولویت ها در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ایام الله دهه فجر برنامه ریزی شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز جلسه ای مشترک بین سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی شهرداری کرج همچنین سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در سالن کنفرانس سازمان تشکیل و در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر ایام الله دهه فجر برنامه ریزی شد.
طی این جلسه سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، معاون زیباسازی، رئیس اداره تبلیغات سازمان، معاون فرهنگی سپاه کرج، نماینده هیات رزمندگان استان البرز و مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری کرج حضور داشتند و در خصوص موضوعات مربوط به گرامیداشت این ایام به گفتگو نشستند.
لازم به توضیح است، موضوع اصلی این نشست یکپارچه سازی سازه های تبلیغاتی و مدیریت اکران بنر های هماهنگ در کرج بود که در نهایت با همدلی و تعامل بین دیگر سازمان ها در خصوص ایجاد نظم دهی به سازه های تبلیغاتی و آذین بندی درخور این ایام مبارک در شهر کرج تصمیم گیری شد.
گفتنی است، مدیریت جایگزینی بنرهای فرهنگی به جای سازه های تبلیغاتی با رویکرد افزایش تاثیر گذاری بین شهروندان نیز از دیگر اهداف این جلسه بود که از سوی سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مطرح و هدف اصلی اکران این ایام مبارک بر این اصل نهاده شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =