۰ نفر
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

اعتمادآنلاین نوشت:کاظم جلالی اظهارداشت: تاکنون 6 طبقه از ساختمان مجمع تشخیص در نیاوران در اختیار مرکز پژوهش‌ها قرار گرفته است؛ آقای لاریجانی پیگیر هستند تا سایر طبقات نیز در اختیار ما قرار گیرد

ساختمان مرکز پژوهش ها به دلیل گود برداری بی‌قاعده‌ ساختمانی که در کنار آن قرار داشت، ترک برداشت. ساختمانی برای استقرار نیروهای مرکز پژوهش‌ها یافت نشد و ناگزیر مجلس قدیم تعمیر شد تا مرکز پژوهش‌ها به آنجه نقل مکان کند. هنگامی که مرکز پژوهش‌های مجلس می‌خواست به آن ساختمان نقل مکان کند، مجمع تشخیص مصلحت تقاضایی از رهبری کرد که ساختمان مجلس را به مجمع بدهند. در همین راستا علی لاریجانی رییس مجلس نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشت که باید ساختمان مرکز پژوهش‌ها را منتفل کنیم. رهبری هم در نامه‌ای جواب دادند که این تغییر انجام شود و مجمع از ساختمان مجلس قدیم استفاده کند و ساختمانی در اختیار مرکز پژوهش‌های مجلس قرار می دهیم. چون ساختمانی برای مرکز پژوهش ها پیدا نشد لاریجانی بار دیگر خدمت رهبر انقلاب نامه نوشت که مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام که در نیاوران است، به مرکز پژوهش‌ها داده شود که مشکل آنها حل شود و ساختمان مجلس نیز در اختیار مجمع تشخیص قرار داده شود. مقام معظم رهبری نیز دستور دادند مرکز تحقیقات در اختیار مجلس قرار گیرد.

در همین خصوص کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌ها گفت: ما به ساختمان نیاوران رفته‌ایم البته 6 طبقه آن ساختمان را به ما داده‌اند و بخشی از نیروهای ما در نیاوران هستند و بخشی هم در ساختمان مرکز پژوهش ها در شهید قرنی حضور دارند.

وی تصریح کرد: منتظر هستیم که سایر طبقات را هم به ما بدهند تا تمامی نیروهایمان را به آنجا ببریم.

رییس مرکز پژوهش ها در خصوص چرایی عدم تحویل ساختمان نیاوران از سوی مجمع تشخیص به مرکز پژوهش ها اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: آقای لاریجانی در حال پیگیری این موضوع هستند.

 

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =