صدا و سیما نوشت: ترزا می نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه در مصاحبه ای رادیویی از بیان این که در صورت همه پرسی جدید درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، برگزیت، یا باقیماندن در این اتحادیه به کدام گزینه رای خواهد داد، امتناع کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، نخست وزیر محافظه کار انگلیس در مصاحبه با رادیو ال بی سی با امتناع از پاسخ به این که در صورت رای گیری جدید درباره برگزیت، به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یا باقیماندن در این اتحادیه رای خواهد داد، گفت «من به سولات فرضی پاسخ نمی دهم».

نخست وزیر انگلیس که در حال حاضر مذاکرات مربوط به برگزیت را به پیش می برد، اعلام کرد در همه پرسی سال 2016 هنگامی که وزیر کشور بود، «دلایل خوبی» برای حمایت از عضویت در اتحادیه اروپا داشت. ترزا می خاطر نشان کرد در این فاصله شرایط تغییر کرده است.
نخست وزیر انگلیس گفت «شما از من می خواهید بگویم در صورتی که اکنون همه پرسی برگزار شود، به چه چیزی رای خواهم داد، اما فضا در سطح بین المللی نیز به اندازه فضای اقتصادی تغییر کرده است».

وی همچنین گفت «من صادق و صریح هستم. آنچه من در دفعه گذشته انجام دادم این بود که برای تصمیم گیری همه امور را بررسی کردم در صورتی که قرار باشد دوباره تصمیم گیری کنم باز به همین شیوه عمل می کنم. اما ما همه پرسی جدیدی نخواهیم داشت».

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =