آیا ترامپ با قربانی کردن مشاور امنیت ملی خود، اولین بحران پشت پرده امنیتی را، به‌ظاهر، پشت سر می‌گذارد؟

«ترامپ نژادِ» عوام‌فریب، شاید توانسته باشد ناسیونالیستها و گردن‌سرخ‌ها / Redneck را دور خود جمع کند اما نمی‌تواند شیک پوشان متمول شمالی را حتی با دلارهای خود گول‌زده و با فحش دادن به مهاجران افکارعمومی و رسانه‌ها را منحرف کند.

ام آی سیکس که نقش اصلی در برملاکردن دست مایکل فلینِ به‌ظاهر دموکرات و ارتباط وی با روس‌ها داشته، قطعاً از این استعفاء خوشحالی کرده و خود را برنده ماجرا می‌داند اما این آغاز یک تسویه‌حساب برای محو چپ گرایان متحد شده با ناسیونالیست‌ها در آمریکا خواهد بود.

دعوای قدیمی لیبرال مسلک‌ها و کمونیست‌ها در سال‌های دور، جای خود را به دعوای نئولیبرال‌ها و مخملی‌گرایان با پوپولیست‌ها و چپ‌نماهای مدرن داده است و آنچه در ماجرای سَک شدن / Sack فلین دیده می‌شود، عقب‌نشینی روسوفیل ها (طرفداران روسیه و وامدار پیروزی غیرمستقیم ترامپ در انتخابات با کمک‌های پوتین) است که در گام اول موفقیت‌آمیز بوده و تا برکناری و یا تعدیل ترامپ به‌سوی سیاست‌های نوشته‌شده پشت پرده ادامه خواهد یافت.

باید منتظر نصایح ملکه انگلیس به ترامپ و تأثیر آن بر تصمیمات آتی رئیس جمهورِ بی‌برنامه و جنجال‌آفرین قبل از دیدار رسمی با عشقش:"پوتین"، باشیم.

مایکل فلین / عکس زیر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
    6 1
    ترامپ فقط میخواست رئیس جمهور بشه همین اون دنبال تحقق رویاش بود نه دنبال سیاست ورزی این کارها هم نتیجه همین نگرش اون هست اون یک شومن و سلبریتی باز است اون دنبال مد و لباس و زن ها است رنگها براش مهم هستند نوع ماشین و زرق و برق ها نه چیز دیگری
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
    7 0
    باید به مردم درباره روسوفیل ها و نفوذ اونها بیشتر گفته بشه. در خبرانلاین خوندم کتابی رونمایی شده که در اون نوشته شده روسها نیمی از جمعیت ایران رو در جنگ جهانی با گرسنگی کشتند. این فاجعه بزرگی است که چپ ها و روسوفیل ها روی اون پرده گذاشتن تا مردم کثیف بودن اونها رو فراموش کنند. متاسفم واقعا
    • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
      2 0
      جنایاتی که روسها در حق مردم ایران کرده اند امریکایی ها نکردن و نمی دونم چرا بعضی ها تحریف تاریخ می کنند؟ چون نوکر روس هستن؟