۰ نفر
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۸

قطع بودن تلگرام و دوری از فضای مجازی باعث بی خبری ام از اتفاقات کشورم شده بود که امروز با مرور به اخبار روزهای قبل در یکی از کانال ها خبری خواندم که باورش برایم سخت بود وبرای اطمینان از صحت آن ؛ سایت های خبری را مرور کردم و با سرافکندگی دیدم کاملاً درست بوده است .

خبر را با خجالت با هم مرور کنیم :
آقای سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس گفته است: « ما شورای شهر را به دلیل اختلاف داخلی خودمان از دست دادیم. سقف آرای ما در شورای شهر ۴۵۰ هزار رأی بود و سقف جریان رقیب ما ۲۵۰ هزار رأی و چون ما با هشت فهرست وارد انتخابات شدیم، باختیم... به‌صرف این که یک آقایی را کمتر و یکی را بیشتر قبول دارید به آن می‌ارزید که پایگاه قدرت را از دست بدهیم؟ جواب خدا را چه می‌دهید؟... یکی از دوستان آمد و نامه ای به بنده داد و گفت می‌گویند چون با آقای فلانی به جمع‌بندی نرسیدیم، تصمیم گرفتیم خودمان فهرست بدهیم. این نامه با امضای سه نفر از سه جریان و تشکل بود. گفتم برو به این سه نفر بگو شما بروید زنای محصنه بکنید، عرق بخورید و انواع فسق و فجور را بکنید بعد هم توبه کنید، خدا شمارا می‌بخشد اما این گناهی که شما در حال ارتکاب آن هستید که ممکن است سرنوشت اسلام و مسلمین در دست غیر بیفتد حتی اگر تا روز قیامت انواع عبادت‌ها را انجام دهید، جهنمی مسلم هستید، زیرا خیانت به اسلام و مسلمین کردید.»

بنده گوینده سخن را مخاطب نوشته خود قرار نمی دهم و فقهای عظام را هم مخاطب اعتراض خویش قرار نمی دهم چون سواد احتجاج با ایشان را ندارم اما به این اندازه با آموزه های دینی آشنایی دارم که به مردم و جوانان عزیز کشورم بگویم این نوع اجتهادهای بی سابقه و هتاکانه هیچ نسبتی با اسلام و احکام نورانی دین نداشته و نخواهد داشت زیرا این گونه تحلیل ها با باطن پاک دین نامانوس بوده و ناشی از زیاده خواهی قدرت است که تصاحب آن را هدف گرفته و مبانی دین را ملعبه خویش قرارداده اند.

ای امام عزیز !
هر از چندی صدایی از جوار نورانی و آرامگاه پر مهرت برمی خیزد و باورهای مردم را به سیره اجداد طاهرین و فرزندان بزرگوارت بد بین می کند که موجب شرمساری اهل دل می گردد .

انتخاب نشدن در شورای شهر این قدر گران آمده است که افرادی باید به جهنم رفته و عذاب شوند! ایشان با چه صلاحیتی جایگاه اخروی افراد را روشن می کند؟ روحانیتی که تمام اعتبارش در دیروز و امروز تواضع و ترک دنیا و افتادگی بوده است و امروز هم شماری از ایشان بر زهد و سلامت مشغول زندگی هستند چه می شود که برخی از اعضاء آن رفتار جمعی که به خواسته وی رای نداده اند و به مسلمان دیگری رای داده اند به بدتر از زنای محصنه و شراب خواری و... خوانده شوند؟ آیا قرار بود از سرزمین امام هشتم چنین پیام هایی به گوش برسد و اینگونه می خواهیم اسلام را جهانی کنیم؟!!

خدایا قدرتشان را روزافزون کن تا به سیمای زیبای دینت چنگ نیندازند.

دکتر مرتضی بهشتی، حقوقدان و پژوهشگر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
    0 2
    با اینکه من هیچ ارادتی نسبت به آقای علم الهدی ندارم، اما اون جمله رو میشه خبری خوندش و نه دستوری. ایشون دستور نداده که برید اون فعل رو مرتکب بشید، بلکه داره میگه خدا گناهان فردی رو میبخشه. اگه اینجوری بخونین متوجه برداشت اشتباهتون می شید.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
    2 0
    آره والا. منهم از اینها غصه می خورم. بدتر اینکه خیلی ها غصه می خورند و چون اینها را محکم به قدرت چسبیده می بینند می خواهند برای این چند تا دستمال قیصریه را به آتش بکشند. باید هرچه زود تر برای نجات انقلاب اینها را از بدنه قدرت جدا کنیم وگرنه مردم کل نظام را چپه خواهند کرد.
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
    2 0
    اینها فکر میکنند مسلمانتر از همه هستند .... اسلام عزیز در دست اینها ملعبه ایست برای برای رسیدن به قدرت و ثروت ......خدایا خودت جواب اینها رو بده.....
  • بدون نام ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
    2 0
    انا لله و انا اليه راجعون
  • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
    2 0
    اين کدام مکتب سياسي است؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصالت قدرت تا اين حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟