حضور با شکوه مردم همدان در حماسه ۹ دی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنان به دنبال فتنه انگیزی در ایران هستند و لذا مردم بصیر ایران اسلامی همچون گذشته هوشیاری خود را در برابر فتنه‌های داخلی حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار مظاهر مجیدی که در تجمع پایان مراسم راهپیمایی عظیم مردم همدان در آرامگاه بوعلی سینا سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهید پرور همدان همچون گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

وی با اعلام اینکه امروز تکلیف الهی ما حضور پرقدرت در راستای پشتیبانی از ولایت فقیه است،تصریح کرد: 9 دی یوم الله و تجلی قدرت خداوند در مردمی است که بار دیگر با انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: روز بصیرت روزی است که مردم به پای ولایت ایستادند و برضد فتنه‌گرانی که می‌خواستند صحنه را غبارآلود و سوء استفاده کنند حرکت کردند.

وی گفت: اتاق جنگ استکبار جهانی پشت صحنه فتنه قرار دارد و هدف آنها جداکردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است اما مردم فهیم ایران با تمام وجود پای نظام ایستاده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه تاکید کرد: استکبار با همراهی عناصر داخلی، امروز نیز با کارگردانی آمریکا در حال ایجاد فتنه است.

وی افزود: گزارشی با عنوان 160 صفحه نوشته‌اند که در آن به ایجاد انقلاب مخملی اشاره شده و گفته‌اند باید برای آن در خود ایران تمرکز کنند و امروز نیز به دنبال کمرنگ کردن پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در جهان اسلام هستند.

سردار مجیدی یادآور شد: راه پیروزی ما این است که مردم هوشیار باشند و به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنند. البته امروز مشکلات وجود دارد و از دولتمردان می‌خواهیم به جد مشکلات مردم را پیگیری کنند.

لازم به ذکر است، در این مراسم باشکوه که از امامزاده عبدالله آغاز و در میدان آرامگاه بوعلی سینا پایان یافت، اقشار مختلف مردم به همراه نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرمانده هان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =