شهردار اردبیل گفت: بدون اغماض و با حفظ حرمت مدیران و کارکنان با متخلفین بدنه مدیریت مجموعه شهرداری برخورد قاطع و جدی به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در نشست با مدیران حوزه‌های حراست و بازرسی و رسیدگی به شکایات در شهرداری با تاکید بر این مطلب، اظهار کرد: با اینکه فضا و تخلفات سازمان یافته‌ای در مجموعه شهرداری اردبیل وجود ندارد، اما مردم به خاطر وجود واحدهای نظارتی همچون حراست و بازرسی در این مجموعه امیدوارند و انتظار دارند نظارت‌ها به صورت مستمر انجام بگیرد و در صورت وجود متخلفین، با آنها با قاطعیت و جدیت برخورد شود.

وی فعالیت حوزه‌هایی نظیر حراست و بازرسی و رسیدگی به شکایات در مجموعه شهرداری را نقطه اتکاء و موجب دلگرمی و اعتماد عموم شهروندان به این مجموعه دانست و افزود: اینکه مردم بدانند در مجموعه بزرگی همچون شهرداری، ادارات حراست و بازرسی به تخلفات احتمالی اعضای مجموعه رسیدگی می‌کنند، موجبات امیدآفرینی در بین شهروندان را فراهم می‌کند.

شهردار اردبیل با اذعان به اینکه ما صرفا به دنبال خطاکار نیستیم، تصریح کرد: اما این دلیل نمی‌شود که در امر مهم برخورد با خطاهای احتمالی پرسنل مجموعه دچار غفلت و اغماض شویم.

لطف الهیان تاکید کرد: بنده به شخصه اگر تخلف و خطایی از فردی در بدنه مدیریت مجموعه شهرداری به خصوص در امورات مربوط به کارشناسی مشاهده کنم، بدون اغماض با وی برخورد کرده و نسبت به برکناری فرد خطاکار اقدام می کنم.

شهردار اردبیل با تأکید مجدد بر ضرورت حفظ انضباط مالی و اداری در مجموعه شهرداری، اظهار کرد: حوزه حراست و بازرسی و رسیدگی به شکایات در شهرداری از جمله حوزه‌هایی است که در این عرصه پیشگام بوده و انتظار داریم مدیران این حوزه‌ها این روند را بیش از این بهبود داده و حفظ کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =