ایسنا نوشت: رییس سابق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) درخصوص ادعای اخیر شهردار تهران مبنی بر پولشویی شهرداری سابق در دوران انتخابات، گفت: در این مورد دخالت دادستان با توجه به این‌که مورد عمومی و مربوط به بیت‌المال و یا وجوه عمومی است نه تنها مجاز، بلکه لازم است.

بهمن کشاورز در خصوص افشاگری‌های اخیر شهردار تهران مبنی بر پولشویی شهرداری در دوران انتخابات با بیان این‌که «آن‌چه مسلم است درمورد هزینه کردن وجوه متعلق به موسسات عمومی و دولت از جمله شهرداری‌ها ضوابط دقیقی وجود دارد که باید رعایت شود»، اظهار کرد: در صورت عدم رعایت، حسب مورد ممکن است اختلاس، تصرف غیرقانونی و یا کلاه برداری از دولت مطرح شود.

وی تصریح کرد: در این گونه موارد دخالت دادستان با توجه به این‌که مورد عمومی و مربوط به بیت المال و یا وجوه عمومی است نه تنها مجاز، بلکه لازم است. درخصوص این‌که چرا تاکنون اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است، طبیعتا این سوال را باید از مقامات مسئولی که باید در این مورد اقدام می کردند پرسید.

این حقوقدان در پایان گفت: سازمان بازرسی شهرداری و تشکیلات حراست و حفاظت و مانند این‌ها باید در این زمینه پاسخگو باشند. به هر حال تازمانی که جزییات صورت مساله روشن نشده اظهار نظری بیش از این نه ممکن است و نه جایز.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =