در ۱۸مرداد ماه، بیشترین اخبار پربازدید درباره معرفی اعضای کابینه دوازدهم و حواشی مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس، بود.

در سرویس سیاسی، پاتک زودهنگام روحانی به تندروهای مخالف دولت بازدیدهای زیادی به همراه آورد. نویسنده یک گزارش هم آرزو کرد کاش به جای بطحایی یک اصلاح‌طلب توانمند معرفی می‎شد. خبر پربازدید سوم این سرویس هم می گفت ابراهیم یزدی حالش مساعد نیست.

در پربازدیدترین مطلب سرویس اقتصادی مردم خواستند بدانند ۱۰ هزار تومان سال ۱۳۶۸ معادل چقدر پول امروز است؟ پس از آن، گزارشی درباره «معماری اقتصاد» برای عبور از رکود مورد اقبال مردم بود و به همراه ۱۰ دلیل برای بررسی تاثیرات مثبت کرباسیان بر اقتصاد ایران پربازدید شد.

در سرویس فرهنگی ماجرای دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه امام خمینی پربازدیدترین مطالب بود. پس از آن، سنگ‌تمام روزنامه جوان برای فیلم مهران مدیری بازدید زیادی داشت و در نهایت هم اعلام شد «مهراوه»‌ در تهران کنسرت برگزار می‌کند.

در سرویس جامعه، گزارشی خواندنی به همراه نگاهی به کارنامه زنی که امروز معاون روحانی شد، بازدید زیادی داشت. همچنین اعلام شد ۳ زن معاون رییس‌جمهور شدند؛ ابتکار، جنیدی و مولاوردی! در یک مصاحبه خبری هم یک آسیب‌شناس درخواست کرد: قاتل آتنا و بنیتا را سریع اعدام نکنید!

در سرویس بین‌الملل مرگ مبهم یک شاهزاده دیگر سعودی خواندنی‌ترین خبر روز بود. پس از آن، اعلام شد کره‌شمالی، پاسخ تهدید ترامپ را داد و برای حمله به پایگاه نظامی آمریکا آماده شد. همچنین در تازه‌ترین رسوایی دیپلماتیک، ویکی‌لیکس اسناد محرمانه‌ درباره روابط ریاض و تل‌آویو را فاش کرد.

در پربازدیدترین خبر سرویس طنز هم عباس جدیدی، قالیباف را ضربه‌فنی کرد!

 

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =