مذاکرات جان‌دار مجلس شورای اسلامی درباره رای اعتماد به کابینه دوازدهم، مهم‌ترین و پربازدیدترین اخبار امروز ۲۴مرداد بود.

در سرویس سیاسی مهمترین مسئله به جلسه مجلس برای رای اعتماد به کابینه دوازدهم اختصاص داشت. از جمله شوخی رئیس جمهور با لاریجانی و نمایندگان و نقل قول روحانی که گفت: من 20سال مثل شما بودم، پربازدید بود. در این سرویس ناگفته‌های دو سردار سپاه از آخرین سال جنگ هم بازدید زیادی داشت و روایت وزیر اطلاعات از تجمع مقابل مقبره کوروش هم نگاه ها را متوجه خود کرد.

در سرویس اقتصادی اعلام زمان واریز یارانه مرداد پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن، توضیحی درباره بازار پرطرفدار پول دیجیتالی بازدید زیادی داشت و مردم می خواستند بدانند با ۳۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟

در سرویس فرهنگی کنایه احسان خواجه‌امیری به آزاده نامداری بازدید زیادی داشت. در این سرویس مردم خواستند بدانند دلیل جدایی ابوالفضل پورعرب از سریال «شهرزاد» با بازی ترانه علیدوستی چه بود؟ همچنین می توان گفت روایت ارشا اقدسی از تجربیات عجیب بدلکاری هم بازدید زیادی داشت.

گزارش تکان دهنده ای در سرویس جامعه نشان داد رتبه های برتر کنکور در مدارس لوکس درس خوانده اند. در این سرویس گزارشی از مقایسه بابک زنجانی با مه آفرید، پربازدید بود. در این سرویس، پاسخ دادن به این سئوال هم مهم بود: معاون کرباسچی یا عضو شورای شهر تهران، کدام شهردار مشهد می‌شود؟

پربازدیدترین گزارش سرویس بین الملل از مردم می پرسید چرا مثل کره‌شمالی نباشیم؟ با این حال خبر پربازدید دیگری نشان داد رهبر کره‌شمالی فعلا عقب‌نشینی کرد. برای مخاطبان این سرویس مهم بود بدانند چرا همه گزینه‌های آمریکا در برابر کره‌شمالی ناکارآمد هستند؟

در سرویس طنز هم افشا شدن مشکل اخلاقی بازیکن خارجی پرسپولیس بازدید زیادی را به خود جلب کرد.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =