۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
استقبال مردم زنجان از جشن حامیان انرژی

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به ترویج شعار صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: جشن بزرگ حامیان انرژی با استقبال و حضور گسترده مردم زنجان برگزار شد.

زهرا شکوری در این باره به خبرآنلاین افزود: این جشن بزرگ با مشارکت تمامی شرکت های حوزه وزارت نیرو و نفت در استان زنجان برگزار شد که خوشبختانه مردم استقبال چشمگیری از آن داشتند.

وی مشارکت بالای مردم در برنامه های حوزه آب و حامل های انرژی را نشان دهنده افزایش میزان آگاهی و سواد مردم در این حوزه ها اعلام کرده و افزود: حضور گسترده مردم زنجان در جشن بزرگ حامیان انرژی نشان دهنده عزم آنان برای صیانت از آب و منابع انرژی است است.

شکوری شعار اجرای این برنامه فرهنگی را "بیائید در حفظ و صیانت از منابع انرژی شریک باشیم" اعلام کرده و افزود: اکنون که منابع انرژی رو به اتمام بوده و با چالش های جدی در این زمینه مواجه هستیم می توان با بهینه سازی و مدیریت مصرف از کاهش منابع حیاتی در طبیعت و اثرات سوء آن پیشگیری کنیم.

مدیر روابط عمومی آبفای استان با اشاره به اینکه منابع طبیعی نعمت های خدادادی به شمار می روند تاکید کرد: همه باید در انتقال منابع انرژی به آینده گان بعنوان یک میراث ارزشمند کوشا باشیم.

وی ادامه داد: کمیته ای با مشارکت شرکت های مورد اشاره تحت عنوان کمیته مدیریت مصرف انرژی در استان تشکیل یافته که طبق برنامه ریزی های انجام شده اجرای برنامه های فرهنگی از این دست در دستور کار کمیته بوده به طور مستمر برگزار خواهد شد.

 

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =