در پربازدیدترین اخبار ۲۲ شهریور، فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در صدر اخبار با اهمیت روز قرار داشت.

در صدر مهمترین اخبار سیاسی امروز فرمایشات مقام معظم رهبری به چشم می خورد. رهبر انقلاب فرمودند: سیاست‌های کلی نظام باید متقن و صریح باشند.

همچنین عکسی از هم‌نشینی احمدی‌نژاد، قالیباف و جلیلی در دیدار با رهبری در این سرویس پربازدید بود. پس از آن، انتشار شایعه تغییر استانداران و گزارشی از آن‌ها که می‌روند و آن‌ها که می‌آیند، بازدید زیادی را با خود همسو کرد. در این سرویس خبر دستگیری یکی از عناصر داعش در شهرک اندیشه هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی برای مخاطبان مهم بود بدانند ایرانی‌ها غالباً در چه سنی بازنشسته می‌شوند؟ همچنین خبر حضور خودروهای نسل جدید بورگوارد در راه ایران هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس خبر سفر شکلاتی ۳ شرکت آمریکایی به ایران هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی، خبر تجویز جریمه‌ای سنگین برای انتشار اخبار نادرست درباره بازیگر زن بازدید زیادی داشت. پس از آن نقل قولی از رسول صدرعاملی قرار دارد که گفت: این که می‌گویند امام گفته آب و برق را مجانی می‌کنیم، صحت ندارد‍. در این سرویس خبر احتمال بازگشت شجریان و دیگران به صحنه بعد از محرم و صفر هم پربازدید بود.

اخبار مربوط به  پرونده قتل «بنیتا» و رهایی متهم ردیف دوم از اتهام قتل  پربازدیدترین اخبار مربوط به سرویس اجتماعی بود. همچنین معرفی کم‌استرس‌ترین و پراسترس‌ترین شهرهای دنیا بازدید زیادی داشت. در این سرویس خیلی از مخاطبان می‌خواستند بدانند چرا عد‌ه‌ای کول‌بری می‌کنند؟ در پاسخ، نماینده ‌بانه گفت: شغل باشد، کسی کول‌بری نمی‌کند!

پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل حکایت از آن داشت ظریف با پوتین دیدار کرد! در این سرویس همچنین مشاهده شد کلاه ترامپ قاضی کانادایی را از کار برکنار کرد. در یک نقل قول پربازدید هم جیمی کارتر به ترامپ گفت: حقیقت را بگو!

در سرویس طنز هم دکتر ظریف قلابی در حال مخ‌زنی لو رفت!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =