تسنیم نوشت: فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف جزئیات کشف بمب در نجف‌آباد اصفهان را تشریح کرد.

سردار سیف‌الله رشیدزاده در اصفهان با اشاره به جزئیات خنثی شدن بسته مشکوک به ماده منفجره در نزدیکی منزل شهید حججی در شهرستان نجف‌آباد اظهار داشت: این موضوع صحت دارد. رأس ساعت 22:30 شب مردم متوجه می‌شوند که یک خودروی هیوندا در نقطه‌ای پارک شده که چراغ چشمک‌زن دارد و پس از آن پلیس 110 در محل حاضر شده و بررسی اولیه متوجه می‌شود که بسته مشکوکی زیر این ماشین قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همه علائم این بسته نشان داده می‌شد که بمبی در این منطقه کار شده است. پس از آن، در تماس با لشکر، درخواست شد که نیروهای چک و خنثی در محل حاضر شدند بنابراین نیروهای ما، در نیم ساعت نخست، با استفاده از امکانات و تجهیزات تخصصی، سعی کردند که یک فضای امن را ایجاد کنند.

فرماده لشکر زرهی 8 نجف اشرف تصریح کرد: نیروی انتظامی مردم را کنترل کرده و منطقه را محصور کرد و بچه‌های چک و خنثی در مراحل کاری مختلف با استفاده از امکانات فضای امن را ایجاد کردند.

وی بیان کرد: این بسته مشکوک بود و در واقع در آن لحظه، امکان ریسک را به ما نمی‌داد، بنابراین نیرهای ما به سرعت تلاش کردند که بسته مشکوک را از منطقه خارج کنند. با این حال، این بسته چراغ چشمک‌زن، سیم برق و شکل خاصی داشت که احتمال هرگونه خطر را می‌داد بنابراین فرصت باز کردن آن نبود و با امکانات آن را از منطقه خارج کرده و در بیرون شهر منفجر کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر امنیت در شهرستان نجف‌آباد برقرار است و همه چیز تحت کنترل است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708463

برچسب‌ها