کنعانی مقدم اظهار کرد: اصولگرایان در چارچوب دستورالعمل‌های خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400 نامزد گزینش و معرفی می‌کنند.

حسین کنعانی مقدم در مورد فعالیت اصول‌گرایان بعد از انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: در حال حاضر جلسات مستمری داریم سازمان و تشکل های اصولگرایی هم این جلسات را دنبال می کنند شناسایی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس آینده و البته انسجام جبهه اصولگرایی در دستور کار است.

دبیر کل حزب سبز ایران اسلامی در خصوص حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده در گفت‌وگو با عصر ایران گفت: در حال حاضر زود است که؛ در خصوص مصداق های انتخابات آینده بحث شود اما یکی از گزینه های مطرح برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی آقای لاریجانی است هرچند به نظر می رسد اصولگرایان برای این انتخابات ساز و کار خودشان را خواهد داشت و البته لاریجانی خودش را یک اصولگرا نمی داند مستقل است و بارها نیز به این موضوع اذعان داشته است.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از سوی اصولگرایان نخواهد بود اما شانس وی برای ریاست جمهوری با توجه به سوابقی که دارد، زیاد است و احتمالا بخشی از حامیان روحانی تمایل دارند آقای لاریجانی در این کارزار انتخاباتی حضور داشته باشد تا بتوانند تداوم خودشان را زیر سایه اقای لاریجانی ادامه بدهند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: احتمال حضور لاریجانی به عنوان نامزد و نماینده جریان اعتدالی هم زیاد است و طرفداران روحانی تمایل دارند، فردی بیاید که اصولگرا نباشد تا تداوم دولت اقای روحانی حاصل شود. اگر ایشان بعنوان نامزد اعتدالی بیاید بعید است اصولگرایان از وی حمایت کنند بلکه نامزد خود را خواهند داشت.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =