۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس حسابی هواداران پرسپولیس را عصبانی کرده است اما وکیل طارمی همچنان معتقد است رای قابل برگشت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به محض اعلام خبر محرومیت مهدی طارمی و پرسپولیس، بسیاری از طرفداران عصبانی پرسپولیس سراغ اینستاگرام صمد ابراهیمی -وکیل طارمی و پرسپولیس - رفته و ناراحتی خود را از این بابت اعلام کرده اند. آنها از این وکیل که از ابتدا گفته بود جدایی یکطرفه طارمی از ریزه‌اسپور مشکلی را به وجود نمی آورد می خواستند که درباره این موضوع به آنها توضیح دهد. صمد ابراهیمی هم با انتشار پستی پاسخ این هواداران عصبانی را اینطور داد:

البته این آخرین واکنش او نبود و بعد از این هم نوشته بود رسیدگی به این پرونده سخت است چون بلافاصله بعد از تعطیلات ایران ، تعطیلات دو روزه پایان هفته فیفا است و بعد زمان زیادی تا بازی رفت پرسپولیس و الهلال نمی ماند. ماجرا این است که ابراهیمی اقلا در ریز جزئیات این پرونده از روز ابتدایی بوده و می توانسته به جای اینکه مثل حرف های معروف داریوش مصطفوی که می گفت فیفا هیچ غلطی نمی تواند بکند ، راه فراری برای مذاکره با تیم ترکیه ای و حل پرونده انجام دهد. در 6 ماهه گذشته و درحالی که مدام این پرونده در دادگاه مطرح بوده ، او و باشگاه این خبر را از هواداران پنهان کرده بودند و فقط روی پرونده خوزه زوم داشتند. حالااما حقیقتی جدید رو شده که ضربه ای مهلک به پرسپولیس است.
41258
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =