رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: همایش زینبیون با هدف تبیین رشادت‌های حضرت زینب (س) در واحد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حجت‌الاسلام سیف‌الله مدبر در همایش زینبیون دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اشاره به مسلمان شدن کومیکو یامامورا اظهار کرد: اگر خداوند انسانی را دوست بدارد قطعا اورا از تاریکی‌ها نجات داده و به سوی روشنایی هدایت می‌کند.

وی افزود: خداوند متعال افرادی را که مورد غضب الهی قرار گرفته‌اند در سیاهی‌ها به حال خود رها کرده و نور هدایت و روشنایی را از این افراد می‌گیرد.

مدبر ادامه داد: اسلام آوردن یک بانوی ژاپنی نشان‌دهنده این ویژگی خداوند است و خداوند متعال رحمتش را در روی زمین از هیچکس دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: خداوند به برخی افراد بصیرت و تشخیص می‌دهد و از برخی دیگر این ویژگی را سلب می‌کند که در این مورد هیچ حد و مرزی روی زمین از سوی خداوند در نظر گرفته نشده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: کنگره زینبیون با هدف تبیین رشادت‌های حضرت زینب (س) برگزار شد تا دانشجویان بیش از پیش با اهداف قهرمان کربلا آشنا شوند.

وی با اشاره به حضور پرشور دانشجویان در این همایش گفت: به قید قرعه 5 تن از اعضای حاضر در این همایش به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =