سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سپیدرود نیاز به تغییر و تحولات اساسی ندارد گفت: بازیکن بی‌انضباط را در نیم‌فصل کنار می‌گذاریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت؛ علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تسلیت عرض می‌کنم بابت مصیبتی که به عزیزانشان وارد شد و باشگاه سپیدرود هواداران سپیدرود بازیکنان و کادر فنی اجرایی سپیدرود خودش را همدرد مردم زلزله‌زده کرمانشاه می‌داند.

وی گفت: از هیأت دولت شخص ریاست محترم جمهوری روحانی خواسته‌ایم دارم هرماهه یارانه‌ای به افرادی که نیازمند هستند تعلق می‌گیرد و فکر می‌کنم اگر نفری ۵۰۰ تومان از یارانه هر ایرانی در ماه آینده کسر شود به مردم زلزله کرمانشاه اختصاص یابد جای دوری نمی‌رود و فکر می‌کنم همه مردم ایران راضی به این کار باشند و امیدواریم در اولین جلسه هیأت دولت تصویب شود.

سرمربی سپیدرود رشت افزود: فوتبال بازی اشتباهات است هیچ کادر فنی نمی‌تواند جلوی اشتباهات فردی یک بازیکن را از قبل پیش‌بینی کند، هیچ بازیکنی هم نمی‌خواهد اشتباه فردی داشته باشد و همه بازیکنان دوست دارند بهترین کیفیت را داشته باشند.

وی بابیان اینکه حسین کعبی آسیب‌دیدگی‌اش رفع شد و به‌عنوان کاپیتان فردا بازی خواهد کرد گفت: سپیدرود نیاز به تغییر و تحولات اساسی ندارد بلکه نیاز به ترمیم دارد. دو جای خالی دارد که در نیم‌فصل پر می‌کنیم و ممکن است با توجه به مسائل انضباطی برخی بازیکنان به سه جای خالی هم اضافه شود و نقاط ضعفمان را با این جذبی‌ها پوشش خواهیم داد.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه در همه ۱۱ بازی گذشته سپیدرود شاکله اصلی بازیکنان بومی تشکیل دادند افزود: در هر بازی دست‌کم هفت بازیکن بومی داشتیم. سعی کردیم در سه فصل گذشته از تمام ظرفیت‌های بومی استان استفاده کنیم و اگر بازیکنان بومی در سایر تیم‌ها به‌ویژه دسته اول باشد از آن‌ها استفاده خواهیم کرد و در غیر این صورت غیربومی جذب می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه باشگاه سپیدرود چه کمکی به زلزله‌زدگان کرده است گفت: باشگاه سپیدرود و شخص مدیرعامل در مورد کمک به زلزله‌زدگان اظهارنظر کنند بهتر است.

مسئول رسانه‌ای سپیدرود نیز در همین رابطه اظهار کرد: باشگاه سپیدرو اولین تیمی بود که پیشنهاد داد عواید حاصل از بلیط فروشی هفته دوازدهم به زلزله‌زدگان اختصاص یابد.

رادنی دیدار گفت: این تنها منبع درآمد سپیدرود است که بیش از ده هزار هوادار می‌آید و تنها کاری است که سپیدرود می‌توانست انجام دهد

وی افزود: از ساعت ۱۲ اتوبوس‌های شهرداری به‌صورت رایگان در تعدادی بیشتر از بازی قبل به هواداران سرویس خواهند داد و به ورزشگاه خواهند برد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =