ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از بارش برف و باران و همینطور مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: بارش برف در اکثر محورهای استان‌های اردبیل و چهار محال و بختیاری و همینطور محورهای شهرآرا-آباده و خوانسار در استان اصفهان، درگز - قوچان در استان خراسان رضوی، توسکستان - خوش‌ییلاق در استان گلستان، محدوده گدوک در فیروزکوه و محدوده امام‌زاده هاشم در هراز در استان مازندران مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، با بیان اینکه در برخی محورها بارندگی را شاهد هستیم گفت: در اکثر محورهای استان‌گیلان، غرب استان مازندران و محورهای قوچان-چناران و نیشابور-سبزوار در خراسان رضوی بارش باران دیده می‌شود.

وی همچنین در مورد وجود پدیده مه‌گرفتگی تصریح کرد: در استان‌های همدان،‌قزوین، کرمانشاه و زنجان مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید افقی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی به رانندگان توصیه کرد: رانندگانی که قصد سفر به مناطق شمال شرقی کشور را دارند حتما از تجهیزات ایمنی و زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد ترافیک ورودی تهران نیز گفت: ترافیک تمام ورودی‌های تهران به جز قزوین-کرج و کرج-تهران نیمه‌سنگین و وضعیت ترافیک در این دو آزادراه سنگین است.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =