مهر نوشت: اربیل ۴ گروه از عناصر پیشمرگه خود را به عنوان نیروهای کمکی و پشتیبانی به ۴ منطقه در کرکوک اعزام کرده است.

به گزارش «اسپوتنیک»، یک منبع امنیتی کُرد اعلام کرد که اقلیم کردستان گروهی از نیروهای خود را به ۴ منطقه در کرکوک در شمال عراق اعزام کرده است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری روسی اسپوتنیک گفته که نیروهای پشتیبانی پیشمرگه به مناطق «تازت»، «تل الورد»، «مکتب خالد» و «توبزاوه» اعزام شده اند تا به جای نیروهای پیشمرگه که از این مناطق عقب نشینی کرده بودند در برابر نیروهای عراقی مستقر شوند.

این منبع تأکید کرد که درگیری ها هنوز میان نیروهای ارتش عراق و عناصر پیشمرگه در بخش هایی از شهر طوز خورماتو در شمال استان صلاح الدین و شهرک صنعتی در جنوب غربی کرکوک ادامه دارد.

این منبع خبر داده که درگیری های مسلحانه ای نیز میان نیروهای الحشد الشعبی و عناصر پیشمرگه در «مخمور» در حد فاصل «الحویجه» و «الشرقاط» و «موصل» مرکز استان نینوا در شمال کشور نیز شکل گرفته است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین GB ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    15 29
    اصلا گیرم حشد الشعبی کنترل کامل کوردستان رو بگیره.ترکیه و ایران هم کاملا راضی بشن.ملت کورد اعم از کوردهای ایران و ترکیه شما رو برای همیشه دشمن خواهند شناخت و این منطقه رنگ صلح و آرامش را نخواهد دید.مگر اینکه همه مردمان کورد را بکشید و تغییر بافت جمعیتی بدید.
    • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      5 4
      اینطوری ها هم نیست. کسی نمی خواد کنترل کردستان رو به دست بگیره. بین مردم شیعه و کردها رابطه ی خوبی برقراره و این مردم اند که مهم اند. پس مطمئن باش به زودی همه چیز آروم می شه و با مذاکرات طرفین به خواسته هاشون می رسند.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      10 6
      من کرد کرمانشاهم ولی برخلاف کردای عراق جدایی طلب نیستم و ایرانی بودنم برام مهمتره.پس جمع نبند لطفا
    • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      9 3
      ایران تا همین چند وقت پیش به پیشمرگه ها سلاح می داد. اینطور نیست که شما می گید.