مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به افزایش مرگ و میز ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ابراز داشت: در سال گذشته ۳۱ نفر شامل سه زن و ۲۸ مرد بر اثر غرق شدگی جان باختند که آمار سال جاری با افزایش حدود ۲۵ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی سلیمانی‌پور با اشاره به کاهش مرگ و میز ناشی از برق گرفتگی در استان اصفهان در شش ماه نخست امسال اظهار داشت: در این بازه زمانی تعداد ۱۷ مورد فوتی (همگی مرد) به دلیل برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شدند.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال گذشته ۲۱ نفربرق‌ گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده بود، ابراز داشت: در سال گذشته یک نفر از کشته‌شدگان زن و مابقی مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به آمار مرگ و میر ناشی از غرق‌شدگی در استان اصفهان در شش ماه نخست امسال گفت: در این بازه زمانی ۴۱ مرد و سه زن بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به افزایش مرگ و میز ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ابراز داشت: در سال گذشته ۳۱ نفر شامل سه زن و ۲۸ مرد بر اثر غرق شدگی جان باختند که آمار سال جاری با افزایش حدود ۲۵ درصدی روبرو بوده است.

سلیمانی‌پور با بیان اینکه ۱۰ نفر از کشته‌شدگان ناشی از غرق شدگی استان اصفهان در کانال‌های آب جان باختند، اضافه کرد: همچنین دو نفر در دریاچه مصنوعی و سد، ۹ نفر در استخر کشاورزی، چهار نفر در استخرهای شنا، شش نفر در چاه، هفت نفر در رودخانه، یک نفر در حوض و حوضچه و پنج نفر در سایر مکان‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

بیماری‌های قلبی و عروقی ۵۳ درصد علت فوت اصفهانی ها را به خود اختصاص داده است

وی همچنین با بیان اینکه در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ تعداد یک هزار و ۷۰۲ جسد در حوزه معاینات تشریح در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: از این تعداد ۳۵۲ نفر زن و یک هزار و ۳۵۰ نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۸۳۱ مورد شامل ۴۳۷ زن و یک هزار و ۳۸۹ نفر مرد بودند، حدود هفت درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تاکید بر اینکه بیشترین علت مرگ غیر طبیعی در استان اصفهان بر اثر حوادث ناشی از تصادفات است، افزود: در بخش مرگ‌های طبیعی نیز بیماری‌های قلبی و عروقی ۵۳ درصد از مرگ و میر اصفهان را به خود اختصاص داده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =