رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک گفت: ۱۵۰ اخطار در اجرای طرح برخورد با واحدهای عرضه کننده پوشاک متخلف در اراک داده شد.

به گزارش خبرآنلاین، جعفر مددی در خصوص طرح برخورد با واحدهای عرضه کننده پوشاک متخلف در اراک، گفت: بر اساس ابلاغیه، طرح برخورد با واحدهای صنفی پوشاک متخلف با هماهنگی دستگاه قضایی و با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان اتحادیه‌های صنفی در شهریور و مهرماه جاری در اراک اجرا شد.
مددی اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته حدود ۱۵۰ مورد اخطار به واحدهای صنفی که پوشاک نامتعارف، پوشاک خارجی، مانتوهایی پشت نویسی شده و ... عرضه می کردند داده شده است.
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با بیان اینکه با جدیّت تخلفات حوزه صنفی پوشاک را پیگیری می کنیم ادامه داد: ظرف چند روز آینده، بازرسی مشترک از واحدهای صنفی که اخطار دریافت کرده اند انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: درصورتی که واحدهای عرضه کننده پوشاک موارد تخلف را برطرف نکرده باشند با جریمه و پلمب مواجه می شوند.
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با اشاره به اینکه لباس و پوشاک مهمترین نشانه فرهنگی ، بارزترین و مشخص ترین مظهر قومی و بهترین وسیله انتقال نشانه فرهنگی است بیان کرد: با واحدهایی که بخواهند با موارد تخلف فرهنگ جامعه را تخریب کنند برخورد جدی خواهیم کرد.
مددی خاطر نشان کرد: اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با یک هزار و ۱۰۰ عضو لباس فروش و تولیدکننده لباس و پوشاک به صورت عمده و خرده فروش فعالیت دارد؛۲۰۰ واحد از این تعداد در حوزه شال و روسری فعالیت دارند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =