شهرداری به دنبال تثبیت جایگاه دومی

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در حالی با شش دیدار پیگیری می شود که تیم شهرداری تبریز در جدال با نماینده یزد به دنبال تثبیت جایگاه دومی خود است .

به گزارش خبرآنلاین ، هفته هفتم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه 27 دیماه با پیگیری خواهد شد و تیم والیبال شهرداری تبریز از ساعت 15:30 میهمان تیم خاتم اردکان یزد خواهد بود.

دیدارهای هفته هجدهم در حالی برگزار می شود که بین دو تیم مسابقه دهنده این هفته حداقل پنج رتبه و حداکثر هفت پله تفاوت وجود دارد. بنابر این اگر تیم های بالای جدول مغلوب حریفان شوند، به نوعی شگفتی ایجاد شده است.

شاگردان عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز این هفته به شهر اردکان می روند تا با خاتمی ها روبرو شوند. شهرداری تبریز با 14 برد و 37 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و خاتم ارکان با 8 برد و 22 امتیاز در جایگاه هفتم است.

ویژگی این دیدار این است که هر نتیجه ای کسب شود در جایگاه دو تیم تغییری ایجاد نمی کند، اما تبریزی ها برای حفظ این جایگاه تا پایان فصل اجازه شکست مقابل حریفان را ندارند. خاتم نیز برای حضور در مرحله پلی آف نیاز به افزایش پیروزی های خود دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود تبریز شد و خاتمی ها این هفته در اندیشه جبران نتیجه مسابقه دور رفت هستند.

تیم والیبال شهرداری تبریز در تلاش است با کسب پیروزی در بازی های آتی خود جایگاه دومی خود را تثبیت کرده و کار خود را در مرحله پلی آف آسان تر کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =