مهر نوشت: نهاد‌های امنیتی سوریه موفق به شناسایی و توقیف کامیونی شدند که حامل مقادیر قابل توجهی سلاح برای تروریست‌های جبهه النصره در غوطه شرقی دمشق بود.

 شبکه المیادین گزارش داد که منابع امنیتی سوریه تاکید کردند این کامیون از اردن وارد سوریه شد و حامل تسلیحات آمریکایی برای تروریست‌های جبهه النصره بود.

نیروهای امنیتی سوریه در عملیات خود توانستند یک محموله بزرگ از سلاح و تجهیزات جنگی آمریکایی که برای عناصر تروریستی جبهه النصره در غوطه شرقی ارسال می شد کشف و ضبط کنند.

 یکی از افسران نیروهای امنیتی سوریه اعلام کرد که بر اساس اطلاعات دقیق به دست آمده و با همکاری ساکنان غوطه شرقی یکی از گشتی های امنیتی با کمین در یکی از محورهایی که احتمال می رفت تجهیزات گروه های تروریستی از آنها عبور کند توانست یک محموله بزرگ از تجهیزات جنگی و سلاح های بعضا آمریکایی را کشف و ضبط کند.

بر اساس این گزارش مقداری مواد مخدر و تجهیزات پزشکی که از سمت منطقه جنوب برای تروریستهای جبهه النصره ارسال می شد کشف و ضبط گردید. عناصر جبهه النصره به تازگی متحمل شکست های سنگینی از سوی ارتش سوریه در غوطه شرقی شده اند.

این افسر سوری تاکید کرد: این نخستین باری نیست که سلاح هایی که برای گروه های تروریستی در غوطه شرقی ارسال شده کشف و ضبط می شود.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =