قائم مقام مدیرعامل همراه اول در جلسه سخنرانی برندگان جایزه مصطفی(ص)، حمایت از این جایزه را افتخاری برای همراه اول دانست.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه سخنراني برندگان جايزه مصطفي(ص)، امروز شنبه ١١ آذرماه در دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد و برندگان اين جايزه «پروفسور سامی ارول گلنبه» از ترکیه و «پروفسور محمدامين شكراللهي»، در خصوص فعاليت ها و دستاوردهای خود سخنراني كردند. اين نشست با حضور، مهندس نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مديرعامل همراه اول، دکتر سید احمدرضا شرافت مشاور وزیر در امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس و جمعی از دانشجویان این دانشگاه، برگزار شد.

قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه در هفته تولد پيامبر و با يادگار از لقب برگزيده او مصطفي(ص)، به بزرگداشت دانشمندان مسلمان عصر خود، نشسته ايم، گفت:‌ اقدام ارزنده اي توسط دبيرخانه جايزه مصطفي(ص) و با تأمين مالي از طريق وقف، براي توسعه علمي و پژوهشي برنامه ريزي صورت گرفته است.

نیکوفر ادامه داد: باعث افتخار و بركت براي همراه اول است كه به نمايندگي از مشتركين، سهامداران و كاركنان، حامي جايزه مصطفي(ص) و برگزاري اين جلسه شده است. همراه اول به عنوان يك راهبرد، به دنبال توسعه همكاري هاي علمي و پژوهشي خود در حوزه ICT است و اميدواريم با حمايت همراه اول و دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه تربيت مدرس، بتوانيم به موازات همکاری مان با دانشگاه صنعتی شریف، فعاليت هاي علمي در حوزه 5G‌ و مجازي سازي را تقويت كنيم. در اين راه نيازمند ارتباط و همكاري با مراكز پژوهشي بين المللي و دانشمندان آنها هستيم.

شایان ذکر است، فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه، در دومين دوره اين مراسم، نشان عالي علم و فناوري جهان اسلام به دو دانشمند حوزه  ICT، «پروفسور سامی ارول گلنبی» دانشمند کامپیوتر، مهندس الکترونیک و ریاضیدان کاربردی اهل ترکیه با مدلسازی ارزیابی عملکرد سیستم های کامپیوتری و «پروفسور محمدامین شکراللهی» دانشمند و دکترای علوم کامپیوتر و ارتباطات با ارائه اثری در زمینه کدهای رهرو، در تالار وحدت مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733284

برچسب‌ها