مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه بانکداری اسلامی در یاسوج مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،،علی ستوده عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهارکرد: نمایشگاه بانکداری اسلامی به منظور بالابردن سطح آگاهی مردم و آشنایی آنها با انواع عقود و قراردادهای اسلامی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

ستوده بیان کرد: بالابردن دانش مردم نسبت به مقولات مختلف نظام بانکداری اسلامی و اینکه تمام معاملات، قراردادها و عقود بانک مهر اقتصاد بر مبنای احکام اسلامی صورت می‌گیرد از اهداف برگزاری نمایشگاه بانکداری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بانکداری اسلامی روز جمعه ۳۱شهریورماه در مصلی شهر یاسوج با حضور مسئولان ارشد استانی افتتاح خواهد شد و مراجعه‌کنندگان در این نمایشگاه دستاوردهای بانکداری اسلامی و ابعاد مختلف آن به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از برنامه‌های سالروز بانکداری اسلامی اضافه کرد: دیدار با مسوولان ارشد استان، ائمه جمعه، خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه، تهیه و توزیع بروشورهای تبلیغاتی و توزیع کتابچه‌های با محتوای اصول بانکداری اسلامی از جمعه برنامه‌های ستاد بزرگداشت بانکداری اسلامی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =