خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    1 0
    متاسفانه برخلاف وعده مسئولین درخصوص یکسان سازی حقوق ها ، فوق العاده ویژه به کارمندان غیر کارشناس تعلق نگرفته است.لطفا پیگیر این موضوع باشید.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    2 0
    این بار سوم است که من مشکل خود را می نویسم . مادرمن دچارسرطان پیشرفته است ونیازمند دارو . ولی متسفانه داروی تجویز شده از طرف دکتر سه هفته است که اصلاً درداروخانه ها موجود نیست واین مشکل باعث درماندگی ماشده است . لطفا رسیدگی کنید
  • علی A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    1 0
    سلام بیش از 40 ساله زباله قائمشهر در سه کیلومتری شهر جاده کیاکلاه وکنار رودخانه تالار دپو میشه هشت سال قبل قول دادند که کارخانه بازیافت بزنند ولی فقط اسکلت زدن وهیچ تو اول جاده محل دپو زباله کارخانه بازیاف برای دام طیور مهندس مفیدی است که بوی بسیاری از این دو متساعد میشه حالا ضررهای دیگه جای خود .ما مردم روستاهای اطاف چه گناهی کردیم که بایست زباله شهری ها را تحمل کنیم یا جیب یک نفر بخواد پر بشه کسی گوش به حرف ما نمیده هیچکس
  • بیکار A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام. بنده جویای کار هستم و بدون سابقه کار . از آشنایان شنیدم که با مراجعه به سازمان صنایع و معادن میتوان به عنوان کارورز با کارآموز اشتباه نشود در قسمت از صنایع به عنوان کارورز مشغول به کار شد که به نوبه خود سابقه کار هم محسوب می شود ولی با مراجعه به این سازمان گفته شد که طرح مربوط برداشته شده و حالا اینکه من مشکل نداشتن سابقه کار خود و جذب خود چطور بدست آورم؟
  • کشاورزان کامفیروز استان فارس A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    بنده از کشاورزان استان فارس در بخش کامفیروز هستم. متاسفانه طی دو سه سال اخیر با احداث سد ملاصدرا در بخش کامفیروز، بهره برداری از اب این سد به چینی ها واگذار شده در ازای ساخت سد. متاسفانه اهالی این بخش از استان فارس که هرسال با کشت برنج امرار معاش میکرده اند به مشکل شدید بی آبی برخورده اند. در حالی که میزان بارندگی امسال 70 میلیمتر بیشتر از میانگین خشکسالی هست، متاسفانه با احداث سد مذکور چینی ها کنترل آب را در دست گرفته و روزانه تنها مقداری از ان را برای تولید برق و فروش و برداشت پول و هزینه های که صرف ساخت سد کرده اند مصرف میکنند. اکثر جوانان این بخش در حال مهاجرت به شهرهای اطراف هستند. متاسفانه نماینده مجلس هم نتوانستند تصمیمی برای حل این مشکل بگیرند. از مقام معظم رهبری درخواست کمک داریم.
  • ترخیص کار IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    بعرض میرسانم که در گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص کالا با توجه به نرم افزار جدیدی که جهت ساماندهی و نوبت دهی به لحاظ کارشناسی و ارزیابی ایجاد شده نه تنها مشکل را کم نکرده بلکه زمان ترخیص کالا را که قبلا در عرض چند روز انجام میشد به چندین هفته افزایش داده و موجب صرف هزینه های اضافی انبارداری و اتلاف وقت شده است لطفا منعکس نمایید شاید ترتیب اثری داده شود.
  • نا شناس A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    چرا دولت فکری به تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی در دستگاههای دولتی نمیکند کسانی هستند با سوابق بالای 20 سال در یک شرکت دولتی کار می کنند کدام قانون 20سال کار در دستگاه دولتی را کار موقت دانسته و با کارکنان این دستگاههای دولتی باید قرار داد موقت سالانه تمدید گردد مسئولین محترم کمی واقع بین باشند شاید به این جماعت زمانی نیاز باشد.
  • امیر A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    مرداد 94 یک 206 نقداز ایرانخودرو خریدم. پس از 2000 کیلومتر، صدای گیربکس درآمد 2.5 ماه طول کشید تا نمایندگی قطعه بیاورد. پس ازتعویض قطعه، گفتند تسمه دینام هم مشکل داردودوباره باید منتظر بمانی تاخبرت کنیم 1ماه منتظر ماندم و خبری نشد. لذا خودم تماس گرفتم گفتند داریم خودرو را بیاور. امروز بردم. عصر زنگ زدم که آیا آماده است؟ گفتند متاسفانه قطعه موجودانبارخراب بود و باید سه روز خودرو بخوابد تا تسمه بیاوریم سوالات:چرابرای قطعه کلاچ باید 2.5 ماه منتظر ماندچرانمایندگی نباید یک تسمه یدک داشته باشدچرابرای تسمه باید1ماه منتظر ماندچراخبر نکردند که داریمچرابعداز تماس من گفتند بیاور ولی قطعه سالم نبودچرابرای یک تعویض تسمه بایدسه روز خودرو بخوابدهزینه خواب خودرو رامیدهند؟؟کاش نمیخریدم نمایندگی1155
  • کارگران آلومینیوم المهدی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    استاندار بندر عباس قول مساعدت در خصوص پیگیری مطالبات کارگران آلومینیوم المهدی از بخش خصوصی داده بود ولی تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است .
  • مشتری بانک توسعه تعاون A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام چند ماه پیش از بانک توسعه تعاون پیامک دادند که مقداری پول هزینه سالانه ارسال پیامک میشود این پول را پرداختیم هنوز چند ماه نشده این دفعه دوباره پیامک داده اند که مبلغ دوازده هزار و پانصد تومان از حساب شما کم شد بعد پیامک آمده اگر پیامک نمیخواهید عدد یک را ارسال کنید تا وجه شما برگردانده شود آیا این بانک میتواند با مشتریان این کار را بکند رئیس این بانک در آبادان به بنده گفتند که ما نمیتوانیم کاری کنیم و این دستور بانک اصلی میباشد
  • بی نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    باسلام.از مسئولین محترم خواهشمندیم مطالبات ایثاگران رو پرداخت کنن ما از91طلب داریم ولی باگذشت4سال علی رغم وعده های زیاد هنوز هیچ خبری نشده.خواهشا پیگیری کنین
  • ح ن A1 ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    با سلام الان که دارم این مطلب و مینویسم یکم خرداد وهنوز حقوق کارمندابه حسابشون نیومده لطفا پیگیری کنید چرا دولتی که دم از قانون مداری میزنه هر برج یه جور حقوق میریزه.بخدا من به این دولت رای دادم ولی این همه بی تدبیری نوبره.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    1 0
    چرا حقوق های فرهنگیان استان خوزستان بدون اضافه سه ماهه پرداخت شده؟؟ پس چرا انقدر تو بوق و کرنا کردن ؟؟