میثم بهرامی

سحر قریشی گفته که موافق راه ندادن خانم‌ها به استادیوم‌هاست. خوب است که خانم‌ها را به استادیوم‌ها راه نمی‌دهند. این طوری، «خانم‌هایی که از بودن در کنار تعداد زیادی آقا منقلب می‌شوند»، مجبور نیستند به استادیوم بروند. البته می‌توان یک راه دیگر هم پیشنهاد داد؛ این‌که با ورود خانم‌ها به استادیوم‌ها موافقت کنند و «خانم‌هایی که از بودن در کنار تعداد زیادی آقا منقلب می‌شوند» خودشان سمت ورزشگاه‌ها نروند.

سحر قریشی مصاحبه‌ای کرده و گفته: «دوست ندارم بروم استادیوم، از این‌که کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم، منقلب می‌شوم. کاملا موافقم که اجازه نمی دهند خانم‌ها به استادیوم بروند!»

ممکن است سحر قریشی به هر دلیل، مجبور باشد که اگر خانم‌ها را به ورزشگاه راه دادند، بلیت بخرد و برای دیدن مسابقه فوتبال، روی سکوها بنشیند. چند ماه قبل همین اتفاق رخ داد. او با اینکه از قرار گرفتن در کنار تعداد زیادی آقا منقلب می‌شود، به استادیوم ابوظبی رفت و بازی فوتبال پرسپولیس و الاهلی امارات را از نزدیک تماشا کرد. تصویرش هم موجود است. احتمالا اکثر اینستاگرام‌بازها و تلگرام‌بازها آن چند تصویر معروف از سحر قریشی را دیده‌اند که در استادیوم ابوظبی است و طوری عکس گرفته که حتما نشان داده شود در استادیوم فوتبال، مشغول تماشای بازی است.

برخلاف شایعاتی که از استقلالی بودن این بازیگر حکایت دارد، باید حدس زد که قریشی طرفدار پرسپولیس است؛ اگر نه، خانمی که از بودن در کنار تعداد زیادی آقا منقلب می‌شود، دلیلی برای رفتن به استادیوم فوتبال آن هم در روز بازی پرسپولیس ندارد. در همین پرسپولیس که قریشی طرفدارش است، مهاجمی حضور دارد که موقعیت‌های زیادی در فوتبالش خراب کرده. مهدی طارمی را بیشتر از این‌که به عنوان یک گلزن بشناسند، به عنوان مهاجمی می‌شناسند که موقعیت‌های زیادی در هر مسابقه از دست می‌دهد. می‌توان صحبت‌های سحر قریشی را به موقعیت خراب کردن‌های مهدی طارمی تشبیه کرد.

این موقعیتی بود که قریشی می‌توانست استفاده بهتری از آن بکند. شاید اگر قریشی در آن مصاحبه کمی سیاست‌مدارانه‌تر کلمات را بر زبان می‌آورد، حالا در میان قشر عظیمی از خانم‌ها که دوست دارند به استادیوم‌های فوتبال بروند، هنوز چهره‌ای محبوب بود. نه این‌که دیگر محبوب نباشد، فقط احتمالا او را از زاویه‌ای دیگر می‌بینند؛ احتمالا همان زاویه‌ای که از آن، حسام نواب‌صفوی را نگاه می‌کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =