مدیرعامل شرکت تلاش خودرو ایرانیان گفت: با دریافت نمایندگی رسمی شرکت رنو، از امروز واگذاری انواع محصولات این کمپانی خودروساز فرانسوی در تبریز آغاز می شود.

به گزارش خبرآنلاین، مهندس مجید منیف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت تلاش خودرو ایرانیان توانسته است نمایندگی هفت برند معروف خودروسازی را دریافت و علاوه بر به فروش، نسبت به تامین قطعات و خدمات پس از فروش نیز اقدام نماید

وی با اشاره به اینکه فاصله ی 50 درصدی قیمت خودروهای پلاک ملی و منطقه ی آزاد، گفت: با تاسیس شرکت زرین ارس ایرانیان، نسبت به واردات خودروهای یاد شده نیز اقدام کرده ایم تا نیاز بازار در این حوزه را هم تامین نمائیم.

منیف در ادامه سخنان خود با اشاره به واگذاری محصولات شرکت رنو در تبریز تصریح کرد: مدل هایی مانند کولئوس، داستر، تالیسمان و ... به دو صورت پلاک ملی و پلاک ارس واگذار می شود.

به گفته وی، قیمت خودروهای پلاک ارس از انواع مدل های یاد شده تقریبا نصف قیمت پلاک ملی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت تلاش خودرو ایرانیان همچنین از مجوز فروش خودروهای "DS" ساخت فرانسه خبر داد و گفت: فروش خودروهای یاد شده بصورت تحویل فوری نیز به زودی آغاز می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ویژه ی تلاش خودرو ایرانیان برای مشتریان خود افزود: این مجموعه با راه اندازی امداد شبانه روزی، تامین قطعات و نیز انواع تعمیرات، مشتریان خود را حتی پس از فروش محصول نیز تنها نمی گذارد.

منیف، ارائه خدمات بهینه فارغ از سود مادی را یکی از مهمترین دلایل توفیق و نیز جلب اعتماد مشتریان خود دانست و افزود: به عنوان مثال راه اندازی امداد شبانه روزی هیچ صرفه مادی نداشته و هزینه بر است اما این شرکت با تامین 80 درصد قطعات خودروهای درحال فروش خود، سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان را داشته است.

وی از فعالیت پنج شعبه ی فروش و سه مرکز تعمیرات در کلانشهر تبریز خبر داد و گفت: نمایندگی فروش این شرکت در شهرهای تهران، مرند، پارس آباد، بناب، ملکان، میاندوآب و میانه فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت تلاش خودرو ایرانیان هدف از دریافت نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش هفت برند معتبر خودروسازی را پاسخگویی به طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان خواند و اظهار داشت: هم اکنون رنج قیمت خودروهای واگذاری در این شرکت از 50 تا 300 میلیون را شامل می شود که می تواند بخش های بیشتری از جامعه را دربرگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه تسهیلات برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه خبر داد و گفت: این شرکت همچنین با ایجاد مرکر اسقاط، به مقوله ی تعویض خودروهای فرسوده نیز وارد شده تا ضمن ارائه خدمات به مشتریان، در آستانه تبریز 2018 در زیباسازی چهره شهری نیز نقش آفرینی کند.

مدیرعامل شرکت تلاش خودرو ایرانیان در ادامه سخنان خود در پاسخ به اینکه آیا این شرکت در خصوص راه اندازی کارخانه تولید یا مونتاژ خودرو برنامه ای دارد گفت: اگر روزی به مرحله ای رسیدیم که بدون زحمت به سیستم بانکی و دولتی، نسبت به راه اندازی چنین کارخانه ای اقدام کنیم، حتما ورود خواهیم کرد اما در غیر اینصورت اعتقاد داریم پرداختن به این مقوله ریسک بزرگی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =